4 July 2012

8 comments:

kathy jem said...

Suke betol baju kurung comel yang last tu..cantik!

.::: Princess MOMOY :::. said...

ni mesti baju yang u buat tu
bestnyer pandai buat baru sendiri
cantik sgt dan jimay
envy oooo

Riena Haiqal said...

semua baju kurung di atas saya suka.. hehehehehe
terutama yang last.. comel tu.. ;)

wong meimot said...

babe...masa mula2 tu malu nak pakai tapi bila da kai ramai lak yg suka...bunga besar gabak sume...hukhuk..tapi dah ramai yg suka kira comey pun suka lah jugak ekekek

wong meimot said...

momoy- heheheh xda lah xpert ..tapi boleh lah sikit2

wong meimot said...

heheheh...tulah riena ramai yang suka jugak..dulu comel xda lah suka tapi since ramai yg suka so comel pun jadik suka..eh..bape banyak suka da

Riena Haiqal said...

hehehehehehehe... suka suka.. hehehehehehe.. jadi pening sekejap nak kira berapa banyak suka dia daaaaa.. nanti boleh buat tempahan baju kurung kalau macam ni.. :)

wong meimot said...

Yeah insyallah mane tau satu ari nt kan ? Nt riena doakan ek

Cuba Klik tengok apa jadi!