4 July 2012

Suka-suka

Saja suka suka ni,,,,

8 comments:

  1. Suke betol baju kurung comel yang last tu..cantik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. babe...masa mula2 tu malu nak pakai tapi bila da kai ramai lak yg suka...bunga besar gabak sume...hukhuk..tapi dah ramai yg suka kira comey pun suka lah jugak ekekek

      Delete
  2. ni mesti baju yang u buat tu
    bestnyer pandai buat baru sendiri
    cantik sgt dan jimay
    envy oooo

    ReplyDelete
    Replies
    1. momoy- heheheh xda lah xpert ..tapi boleh lah sikit2

      Delete
  3. semua baju kurung di atas saya suka.. hehehehehe
    terutama yang last.. comel tu.. ;)

    ReplyDelete
  4. heheheh...tulah riena ramai yang suka jugak..dulu comel xda lah suka tapi since ramai yg suka so comel pun jadik suka..eh..bape banyak suka da

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehehehehe... suka suka.. hehehehehehe.. jadi pening sekejap nak kira berapa banyak suka dia daaaaa.. nanti boleh buat tempahan baju kurung kalau macam ni.. :)

      Delete
    2. Yeah insyallah mane tau satu ari nt kan ? Nt riena doakan ek

      Delete

Pinkygroupsaid

Total Pageviews