19 February 2012

# Comel's Furniture

Hadiah kawen dari en suami

Bagi kebanyakkan pasangan adalah perkara biasa bila dapat hadiah. Begitu juga la ako. Bersyukur sebab dapat suami yang sangat2 menyanyangi ako dan menjaga ako sebaik baik nya. Dan ako rasa sangat bahagia bersama die.

Satu hari masa ako pulang dari kerja, tertiba je ako masuk je umah, en suami dah siap mandi, usahkan itu die siap masak untuk dinner malam tu. Dan bila ako tukar baju dan nak g mandi tergerak hati nak g dapur skali ko .. Ako nampak kotak giant besar punya terkejut ako. Skali en suami cakap surprise!!!!! Hehe ako tengok freezer besar punya nak muat ko pun boleh.. Wahhh terkinja kinja la ako.. Suka sangat buat kejutan.

Btw thanks a lot Bubu I love u so much muah muah muah.. Ok Jon tgk freezer baru ako...

Yang besar gajah tu yang baru yang kecil comey molek tu yang lame.. Besar kan? Agak2 klu aircond rosak ni boleh la masuk duk dlm ni.. Hihihi ( kidding je)..

besar punya puas hati nak masukkan barang2 hahahah...suka suka suka..

2 comments:

  1. wah..besarnye..lepas ni leh letak mcm2 dalam peti ais tue..hehe

    ReplyDelete
  2. Hajar- nak letak awak pun boleh hahahahahaah..jom kita masuk dlm peti ais jom

    ReplyDelete

Pinkygroupsaid

Si peminjam Hati Tinggalkan Tapak

Popular

Total Pageviews