18 December 2011

SEdikit Kenangan Bersama ARUNAMAYA.NET

Yang berminat bolehlah hubungi Tuan Razif Rubaai dan ini Link FB veliau okRazif Rubaai..orangnya sangat friendly dan bagi sesape yang ala2 pemalu cam encik tunang saya bila di depan lensa, en Razif mampu settlekan xsusah mane pun hanya senyum dan pastikan tunjuk gigi korang akan dapat hasilnya seperti ini..


Tidakkah encik tunang saya nampak sangat comey...heheheh 


atau nak tengok lagi hasil hasil kerja mereka boleh saje terus ke.









6 comments:

fArAh07 said...

lawa gamba

**Bila Comel Jadi Comot** said...

Hehe thaz Fara thaz to arunamaya.net team yg ssh pyah ajar kitaorg posing maut

Ct_hAjAr said...

cute giler akak aku n encik tunang..

uMi aishah said...

semoga kekal bahagia hingga hujung nyawa kak.... !

.::: Princess MOMOY :::. said...

cantiknya
dress comel momoy suka sangat
beli di mana dear?

**Bila Comel Jadi Comot** said...

heheh tanks momoy, alah baju tu murah je rm40 cml beli kat sg wang plaza KL

Cuba Klik tengok apa jadi!