18 December 2011

# MY WEDDING

SEdikit Kenangan Bersama ARUNAMAYA.NET

Yang berminat bolehlah hubungi Tuan Razif Rubaai dan ini Link FB veliau okRazif Rubaai..orangnya sangat friendly dan bagi sesape yang ala2 pemalu cam encik tunang saya bila di depan lensa, en Razif mampu settlekan xsusah mane pun hanya senyum dan pastikan tunjuk gigi korang akan dapat hasilnya seperti ini..


Tidakkah encik tunang saya nampak sangat comey...heheheh 


atau nak tengok lagi hasil hasil kerja mereka boleh saje terus ke.









6 comments:

  1. Hehe thaz Fara thaz to arunamaya.net team yg ssh pyah ajar kitaorg posing maut

    ReplyDelete
  2. cute giler akak aku n encik tunang..

    ReplyDelete
  3. semoga kekal bahagia hingga hujung nyawa kak.... !

    ReplyDelete
  4. cantiknya
    dress comel momoy suka sangat
    beli di mana dear?

    ReplyDelete
  5. heheh tanks momoy, alah baju tu murah je rm40 cml beli kat sg wang plaza KL

    ReplyDelete

Pinkygroupsaid

Si peminjam Hati Tinggalkan Tapak

Popular

Total Pageviews