18 November 2011

6 comments:

.::: Princess MOMOY :::. said...

wahhh...
suka gila no. 2 dan 4
yeah... cun!

**Bila Comel Jadi Comot** said...

yeah same2 lah kan kan santek sgt2 okeh huhuhu..dah cari xda lah kalau ada betul2 kat butik pengantin jerw

cik aletheea: said...

comel...
less is more....
hehehe..
mesti nak kaler fink punye kan...

**Bila Comel Jadi Comot** said...

cik yai- heheh bagus lah cik yai ni tau2 jerw hahahah harus PINK..biarlah org tua ngn yang lain bakal nak termuntah ngn pilihan warna aii ni jnji aii suka hahahah

.::: Princess MOMOY :::. said...

alamak... momoy bila la plak boleh merasa pakai baju tu
adehh

**Bila Comel Jadi Comot** said...

Momoy- boleh jerw nak pakai bila suka2 nak buat shoot. kenakan lah ngan tema mmg terbaik wooo

Cuba Klik tengok apa jadi!