18 November 2011

6 comments:

  1. wahhh...
    suka gila no. 2 dan 4
    yeah... cun!

    ReplyDelete
  2. yeah same2 lah kan kan santek sgt2 okeh huhuhu..dah cari xda lah kalau ada betul2 kat butik pengantin jerw

    ReplyDelete
  3. comel...
    less is more....
    hehehe..
    mesti nak kaler fink punye kan...

    ReplyDelete
  4. cik yai- heheh bagus lah cik yai ni tau2 jerw hahahah harus PINK..biarlah org tua ngn yang lain bakal nak termuntah ngn pilihan warna aii ni jnji aii suka hahahah

    ReplyDelete
  5. alamak... momoy bila la plak boleh merasa pakai baju tu
    adehh

    ReplyDelete
  6. Momoy- boleh jerw nak pakai bila suka2 nak buat shoot. kenakan lah ngan tema mmg terbaik wooo

    ReplyDelete

Pinkygroupsaid

Si peminjam Hati Tinggalkan Tapak

Popular

Total Pageviews