20 October 2011

2 comments:

Violet Grace said...

Alololooo touching i jap... bergenang airmata ni... Comel ni susah2 je... I suke sgt2... sweet sgt2... Td tu i gurau je... hahaha... jgn asmbik hati ye... Lgpun i rase kekal "MUDA" kalo pakai bende comel2 mcm ni... (((hugs)))

**Bila Comel Jadi Comot** said...

sis- hahahaha ok2..jgn hug lelame nanti bubu i laki u kak firr jeles k slalu hug..miahahahah,,,xdalah xda apa yang mampu nak bagi sbb u slalu tolong i dalam bab2 keje nih..lagipun u n danii org yang slalu ajar i erti hidup berdikari dan firm pd sesuatu tindakkan yang penting keje adalah keje sosial bila betul2 lapang n terlalu stress itu yg i terapkan sampai skng ok....sayang u lah bebanyak memandangkan i xda kakak so uolls jela kakak2 aii ok.

Cuba Klik tengok apa jadi!