2 September 2011

Raya 2011



Tu dia gambar xnak kalah kan..cam bergambar ngan penyimpan mohor2 besar je kan..gambar dah senja layan kan saje ini je yang hado pun..







Hidangan pagi raya itu adalah seperti biasa ketupat nasi yang wajib di sajikan, rendang danging+ rendang ayam dan menu istimewa bubur durian cicah roti ( ako xtau lah menu ni pun boleh di jadikan menu hari raya ) tapi mmg xsyak ramai betol orang teringin makan bubur nih yang bestnya bubur nih di sapu licin oleh tetamu yang datang ok..




Wah ko kan bergaya sakan kan nokk kalau dapat bergambar tengok ajelah aksi ako yang gedix bergaya..yela bila lagi kan..

harus lah  ada ok gambar bersama abg ku...

2 comments:

.::: Princess MOMOY :::. said...

baju raya polka dot nampak cute la comel

**Bila Comel Jadi Comot** said...

heheh- thaz momoy mmg cute kan baju nih i like

Cuba Klik tengok apa jadi!