21 August 2011

# Aktiviti comel

IfTAR ngan Cradlelian..

Salam jom kali ni ako akan update tentang aktiviti ako seterusnya iaitu "IfTAR ngan Cradlelian.." kat mane berlansungnya majlis nih kalau bukan di PNB DARBY PARK L4.Menu makanan yang terlalu lah berat dan sarat sampai ko pun makan sampai rase nak termuntah siap bawak balik tapau umah untuk menu sahur..Jom layan gambar makan dulu..

Apa antara menu yang di sediakan untuk majlis ini adalah seperti berikut yer












Ini adalah menu pilihan yang menjadi juadah berbuka ako


telur masin,ikan celup tepung,popia,sayur campur,ayam ,kerabu salem,kerabu perut(tapi xmakan pun..errr) sambal belacan


pencuci mulut mmg sedap sgt..yumyum..


buah feberet ako


Teh kegemaran ako "teh Panas"

4 comments:

  1. kalau nampak kerabu memang tak boleh tahan... adoii... rasa nak makan jer

    ReplyDelete
  2. heheh betol2..bagi comel kerabu sayur ok lah kalau perut tuh huhuhuk..xleh lah

    ReplyDelete
  3. wah....
    kelihatan sangat lazat ok...
    aiseh...
    lapau dah nie...

    ReplyDelete
  4. cik aletheea- hahahah..lazat tuh mmg lah kalau u mmg kuat mkn dan xda pantang makan cam somel hukhuk..paling sedap bagi aii kerabu sayor kot..

    ReplyDelete

Pinkygroupsaid

Si peminjam Hati Tinggalkan Tapak

Popular

Total Pageviews