9 August 2011

# Aktiviti comel

Demam+batuk pakej bulan ramadhan


Ni masuk puasa hari ke 10.dan aku berpuasa dalam keadaan yang tidak sihat, kena serangan demam dan batuk berkahak dan berdarah ok..sakit nya xyah citer memang perit..sakit dada ako..batuk xberenti nak2 bila ada dalam aircond lagi lah sakit dada..di buatnya..nak nak ako jadi semput bila nak tido malam..seksa 

So semalam ramai yang nasihatkan ako supaya g jumpa doktor,erm..mane taknya diorang pun xlarat nak dengar ako batuk berdekak dekak nih..tertiba hp ako bunyik..tett..tett..application ip4 Whatapp ako bunyik..lorh msg dari si die rupanya..larh wendu ako rupanya..huhu ako pun wendu die..huhuk...jemputan untuk buka bersama, so sweet..huhuhu...

So die telah menyusahkan diri tuk bawa ako ke klinik, adoiiyaii..lemah lak hati nih bila die kembali caring pada ako..huhuk bukan apa sejak dua menjak nih masing2 bizi ngn hal sendiri..xda masa di luang bersama so terpakse la masing buat haluan masing2 sampai lah semalam..adakah masih ada rasa sayang antara kami??hanya ako dan die je tau..

Apa apa pun ako sangat2 lah rasa bertuah dan sgt2 lah rasa seronok sebab die susah payah bawak ako jumpa doktor dan apa yang ako dapat selepas jumpa doktor..hah ni lah benda alah gambar kat atas tuh..banyak x..banyak x?? hah ko telan lah sampai lebam..huhuk ako xsuka ubat tapi die slalu takutkan ako kalau ako x makan ubat nanti demam melarat n ko akan di masukkan dalam wad dan akhirnya menerima 1 suntikan jarum sebesar ibu jari..yeker??tapi itu sudah cukup buat ako takut..so nak x nak ako kena gak telan ubat n makan ubat yang sah2 mmg xsedap la kan..huh mencii

p/s : moga2 sakit ako demam ako batuk ako cepat sembuh sebab ako mmg dah xlarat ok.

6 comments:

  1. DD- ok2 dear thx..huhuhu sakit lagik...

    ReplyDelete
  2. mizz_nizz - thaz..skang dah masuk hari ke 12 batuk still x baik2 lagik

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah...allah bg ko sakit sbb ko mgkin byk dosa sbb ngumpat je kje...pasni jgn cbuk2 jge hal org ok..ko jge je hal sdri..1 lg tang mne ntah yg comel ko ni...dok cbuk perasan comel2...mmg suke perasan ek..

    ReplyDelete
  4. tanpa nama

    tulah banyak dosa kan bagus lah bagi peringatan..
    uiks jaga hal orang ek??ish2 xpenah2 ako menyebok hal2 org nih..yang ako tau org suka sgt nyebok hal ako..kesian dorang kan..hahah termasuk ko skali lah..

    ako xpenah sebok pun pasai ako comey sbb mmg tu nama ako..yang ako pelik ko pun knpa sampai boleh kuokan stement cmni..???manusia kan xsenang tgk org lain senang..contoh depan mata..sendiri mau ingat da..hahahah kesian ako ngn ko si tanpa nama..
    (ooopppss- xda idung ke sampai xbrani letak nama..) ko mesti org OKU ek..hahaah)

    xkisah lah nokk yang penting sume harta benda ako dan kehidupan ako yang tanggung..ko hado nokk..xda kan..so sila duk diam dan jaga tepi kain ko ok..)

    ReplyDelete

Pinkygroupsaid

Si peminjam Hati Tinggalkan Tapak

Popular

Total Pageviews