5 June 2011

MY Lucky Nite wif Sony HandyCam LCD touch screen



My new babyCam...so sweet...

Memang tuhan dah kata itu rezki ako k..nak xnak halang lah sampai lebam skali pun,kalau Dia dah kata itu comel punya ..so kompom lah tetap akan jadi comel punya.

Kenapa dengan begitu lantang ako cakap cmtu..sebab ako dah dapat apa yang orang lain xdapat huhahahahha (ok sila ketawa dengan bongkak skali ok!!!)..hah xcaya iyer ler ako dapat grandprice lucky draw tau x??


Apa ako dapat???jom usha line panas nih..kuikui...sila muntah ijau sambil jeless terhadap ako ok...Ko hado??!!xda  kan???...hehehhe


wah ko xsabar2 terus ko guna testing try try try testing cuba sume lah...


hahahah cam munyit dapat bunga kan...hahahah sakan ako duk mengodek minatang nih hah..




6 comments:

dailybaby blogspot said...

untung lah ade handycam .. ( tgn didada sambil tgn tepuk ke dahi )
---> nada jeles >.< :D

**Bila Comel Jadi Comot** said...

dailybaby-hahahahah..tau xpe kan ..kuikui..so sila jels n sila muntah ijau sbb skng comel tgh nak poyok bongkak dan berlagak ni hokeyy

Ct_hAjAr said...

kelas ko nyah..hamboiii..bongkak tahap gaban nampak..jgn bongkak sgt..nanti tuhan ambik balik..hehehe

**Bila Comel Jadi Comot** said...

Ct hajar-miahahahah tula baru sikit bongkak ako ni ok..jgn jeles nokk

.::: Princess MOMOY :::. said...

hihi...
leh momoy pinjam?
Katak Puru boleh dimakan???"
Perhatian Semua Photographer Amatur dan Profesional | ENPC’11"

**Bila Comel Jadi Comot** said...

Pricess Momoy- heheeh bole sila amik no..ekekekekek

Cuba Klik tengok apa jadi!