31 May 2011

Malam itu di Teluk Cempedak


Ok korang malam selepas aktiviti makan dan bergambar tertiba lak budak2 ni ajak lepak kat luar dari resort,kata diorang meriah kat luar..

Sebenarnya ako xdalah surprise pun mmg ako tau mmg meriah nak2 kat TC (teluk cempedak) kat pesisir pantai die malam2 ramai orang lepak..jual memacam pahtu budak2 muda jela melepak kan..So malam tu ako gene,zarina n tunang achik kena ikut lah sebagai bodyguard ako..pembantu kepada bubu..untuk memastikan ako xmengatai kan..ekekek..poyok2 je ek..

Ok jom nikmati suasana malam kat Teluk Cempedak melalui gambar2 ako nih jom


Menuju ke tempat kejadian


Wah...siyes masa sampai kat sini terasa cam kat thailand da..sume barangan dan jualan diorang jerw sepanjang khemah yang ada kat situ



Berpinau gak lah mata ako bila tengok sume barangan nih..boleh sawan..sebab murah dan santek

Dan selepas itu kami ke pantai lah uoll..





adakah ako kelihatan comel bermulut itik..???miahahaha





Berjalan melepak kami sampai lebam sambil menikmati kopok lekor..wah..bestnya malam tu ramai sangat orang melepak .pahtu da jugak geng2 basikal fixie cam kawan baik ako..bagus lah budak2 skang sukakan sukan cmni sekurangnya diorang xrosak kearah lain.

Setelah penat kami pun berangkat balik untuk berehat dan tido lah uoll..

BBBZZzzzzzz.....nite..











0 comments:

Cuba Klik tengok apa jadi!