18 April 2011

# info semasa

kajian : isteri kena tido berlengan suami supaya tenang



Dari bancian ke atas 10 ribu pasangan yang berkahwin (sumber kajian MOHEMA -) hanya kira-kira 45% sahaja isteri yang tidur berbantalkan lengan suami selepas 3 tahun berkahwin. Dan hanya tinggal 21.7% sahaja isteri yang masih tidur berbantalkan lengan suami selepas 10 tahun usia perkahwinan.

Tahukah kaum isteri, bahawa hormon bau phero yang di rembes dari ketiak lelaki/suami boleh mengaktifkan hormon wanita/isteri hingga mereka merasa damai dan tenang. Sebenarnya hampir 65% bau badan lelaki/suami datang dari celahan ketiak dimana kelenjar phero paling aktif.

Jadi para isteri semua, ketepikanlah bantal-bantal anda, tidurlah di atas lengan suami hingga ke pagi, hampirkan hidung di celahan ketiaknya, tidak di nafikan anda akan peroleh pengalaman yang cukup rilex dan tenang, ianya tanda bahawa bau phero suami anda sedang bertindak balas dengan kelenjar hormon anda. (pengalaman ini hanya perempuan sahaja yang tahu bertapa asyik dan rilexnya)...FAKTA....sirius....

Dan dari kajian itu juga menyatakan isteri yang tidur di atas lengan suami akan tidur lebih lena dan mencapai tahap 7 hingga 8 dalam tahap lena tidur.

Dan peringatan untuk lelaki/suami, jangalah shave ketiak anda togel, biarkan sedikit atau trim sikit aje bulu-bulu itu yang merupakan ejen penyebar bau phero yang di senangi wanita.

so pada isteri-isteri semua, anda semua praktikan ke tidur atas lengan suami?

P/s :mula2 baca nih nak termuntah ijau pun ado..tapi kan dah itu katanya fakta..huhuhu..wait and see lah nanti huhahahahahah

8 comments:

  1. ml seyes rase nk gelak comel...kikikiki....ml kecik2 suke tdo bwah ketiak mak.^__^

    ReplyDelete
  2. o0o0o0 begitu... nasib baik noma lum kawen . x leh belah mlm2 tium tiak suami. hihii.. tp tu yg best. hahaha

    ReplyDelete
  3. ML-hahahah ml baru nak gelak heheh comel mmg mula2 baca gelak x bis sampai lah entry ni di share pada kawan2 hahahah

    ReplyDelete
  4. noma-heheheh tggu lah kawen nanti nak gak tau apa feedback die hahahah

    ReplyDelete
  5. hehehe... so true the statement.
    sbb pernah baca jugak yang bau lelaki nie boleh buat perempuan rasa tenang dan juga agressive...
    hem...
    patot lar bile masuk je printing room rase aggresive memanjang je...hahahahhahahahahhaha

    ReplyDelete
  6. Hai..tetiba rasa nak drop komen jugak.=)

    Bagi saya kajian tido bawah ketiak suami itu adalah best memang betul sebab saya setiap hari suka tido bawah ketiak suami. Tapi dengan syarat suami kena jenis yang selalu pakai deoderant la..kalau yang ketiak hapak masam tu mau tak lena jugak tido. Huhuhu..


    Tapi serius..tido bawah ketiak suami memang mengasyikkan...wink!

    ReplyDelete
  7. cik aletha-tergoda ngn abg aii ko??goda lah kot2 da rezki leh try hahahahahah...

    ReplyDelete
  8. yong nana-wah!!!bagus nih salah satu testimoni dah dapat nih...

    ReplyDelete

Pinkygroupsaid

Si peminjam Hati Tinggalkan Tapak

Popular

Total Pageviews