28 March 2011

Iphone4 aka apple


salam lama x update blog nih ek..bukan apa ako sebok sikit la kebelakanagn ni..banyak hal banyak benda..nak kena buat..nak kena settle..apa taknya kucing ako yang sarat tu dan beranak dah,,dahtu sebok ngn aktiviti ako ke sana kemari bersama kawan2 dan aktiviti hujung minggu bersama si dia..


Dan kali ini ako datang dengan membawa berita menarik,setelah barang kesayangan ako di rembat bulan lepas,,,apa yang di janjikan telah tertunai Mr.tunang telah menghadiahkan ako henpon baru bagi mengantikan hp lame yang ilang ...

malas nak citer banyak kang citer banyak cam poyo plak..ok..jom layan edisi terbaru henpon comel..
IPHONE4 by Apple







heheh this is my new babygurl...


heheh satu bubu punya satu ako punya...amacam cun tak...waaawee..santek kan..ekekekek


p/s : skang nih ok lah nak amik gambar guna jer iphone4 nih sementara ako nak tggu stock nikon D3100 sampai dah booking tapi stock  xsampai2 lagi..tggu ek...nanti update lagik..

0 comments:

Cuba Klik tengok apa jadi!