22 February 2011

# Aktiviti comel

Bila kala comel testing bertudung.

salam...

amboi knon2 amik hati balagak ayu poyo jap ekekekek...cmno tuh nak  kata maulidur rasul dah lepas ..ekekek..eh eh korang jangan salah paham atau tertipu ngan penampilan comel ketika menatap wajah ako yang bertudung nih..ekekek saja poyok jap ..nak buat camne duk bosan kat umah layan lah kejap apa sahaja majalah,tertiba terjumpa satu atikel tentang gaya bertudung alaf baru..nak kata aku banyak tudung sah2 memang lah xda tapi hanya berbekalkan shawl dan kain sledang yang slalu ako kenakan pada leher hahah..jahat betol ako nih.

Bukan apa blom sampai seru nak pakai,kang nanti dah sedia ako pakai lah..lagipun bukan takda niat tu sume memang dah simpan lama tggu masa sesuai bila ako dah benti berniat pakai yg elok2 heheh so..apa pendapat korang okeh x aku gayakan tudung camne?kena x ngam bentuk muka aku yang panjang nih..huhu..bila ako nengok cam katun pun ado..xjadi lah lawa cam model slu pakai hahaah..cam makcik pun ado ako nengok hahahah... ok jom layan muka aku bertudung..








10 comments:

  1. phewitttttttttt! Segak aih pakai tudung. Tang mata tu yang paling mahal tu. Wah dah leh challenge Heliza.

    ReplyDelete
  2. last skali tu agak teringat kenagan lampau bila cikgu-cikgu bertudung gaya gitu

    ReplyDelete
  3. sayrah-heheheh tenkiu ekekek mana tau mula2 main2 pakai tudung lame2 lekat kan insyallah amin

    ReplyDelete
  4. tasya-ekekekek cikgu disiplin ekekek

    ReplyDelete
  5. ML-ekekekek cam makcik jual goeng pisang tak..gerek seyh hahahahaha...
    insyallah mungkin lame2 nt cml di wajibkan bertudung itu warmning mr tunang huhu

    ReplyDelete
  6. c0mey nyer !!!
    Mata lagi laa c0mey ^_^

    ReplyDelete

Pinkygroupsaid

Si peminjam Hati Tinggalkan Tapak

Popular

Total Pageviews