26 January 2011

Shoot gambar bersama Dewa photog UNIKMOMENTS

Ini aktiviti aku bial hujung minggu kalau x sebok ngan kedai online aku,atau keluar dating bersama tunang tercinta,aku akan menghabiskan masa bersama gambar,berposing sana kemari.hehehe..seronok satu kepuasan bagi aku bila ada yang tangkap gambar aku.

Ok malas nak sembang bebanyak aktiviti bergambar nih di jalankan di Gombak sg.pusu dekat ngan kampung orang asli,eh sebelum lupa aku nak bagitau dalam tu,wah..sangat mendamaikan dan paling ngeri jalan ke sana cam nak pegi cameron higland plak.tinggi dan sejuk.ada satu masa tengah aku drive tu kat simpang corner tu bek punya elok jer tapak perkuburan islam..huhu takut lah jugak sbb aku pegi kali nih x berteman,yela kawan2 aku suma da hal xkan nak menyusahkan diorang tuk task aku semata mata kan.Hah!?Mr.tunang?!heheh xdigalakkan menghadirkan diri,bukan apa kang die sakit bijik mata ngan sakit hati lak tengok aku berposing bagai depan lelaki ramai2 huhu..nak buat camne keje awak mmg kena pose depan orang ramai kan...

Oklah xyah citer banyak jom layan hasil kerja mereka,sebelum lupa tugasan ini adalah tugasan bagi mereka untuk mengkaji sejauhmana pengcahayaan dalam bentuk bergambar dan suasana cahaya di dalam gambar.bagi aku yang xda ilmu tentang gambar dan lighting nih..nampak ok sempurna jela sume ekekek..apa yang awak tau selain pose ,sengih dan cheesee!!!










cam antu lak gambar nih huhuhu




Korang tengok nih gambar last..inilah otai2 yang aku maksudkan diorang nilah yang banyak bekerja keras membantu aku untuk mendapatkan mood2 terbaik ketika shoot session tuh.


full of gift n thankz to DEWA2...mr.fifie,tuan mono,dewa aditya,bang brahim dan x lupa bro cikam..korang memang best..sempoi seyh!!!..seronok bekerja ngan korang..happy go lucky jer..








6 comments:

Miss Tatie said...

hi.. minta tolong boleh?

1) pegi kat http://www.cstproduction.blogspot.com/
2) under list "SENARAI ENTRY CONTEST FOR VOTE WHAT's HOT IS GETTING HOTTER"
3) pegi kat no 80
4) under my link : http://berkatalahdia.blogspot.com/
5) tekan button LIKE yg disediakan kat sebelah kanan tu...

please ehhh.... thank u...
kalo rajin minta tolong kawan2 vote skali ya...

.::: Princess MOMOY :::. said...

wow...u hot la my dear
kat gambar memula tu kat mana
besi2 tu buruk tapi dalam gambar jadi satu seni yg amat2 cantik
dear momoy admirer u blue heel tu laa..

Peristiwa itu masih menhantui diriku...

ATTENTION Kawan-kawan: Blogger Ini DIKEHENDAKI

**Bila Comel Jadi Comot** said...

cik momoy cayang-hehehe tau xpe kalau tgk live besi2 buruk tu mmg truk karat lagi bila masuk gambar wallaweii..elok plak rupa die.

gambar tu kitaorg snap kat tapak perumahan tengah buat.dan rumah papan rumah tinggal takut jugak tapi buat2 brani

cik momoy ramai yg dah tanya comel pasal blue heel tuh,heheheh cuba cari kat NOSE.comel beli masa krimas tahun lepas xtau lah masih ada ke tak pattern tuh.

**Bila Comel Jadi Comot** said...

miss tatie-orait dear

.::: Princess MOMOY :::. said...

Alamak time x-mas hari tu yer...
agak2 CNY ada lagi tak
huhu...memang hot la comel !
dah ler momoy nih giler kasut
haha...
kamu memang sweet

**Bila Comel Jadi Comot** said...

cik momoy-u pun sweet jugak ok jer sharing is caring heheheh...sama lah kita ,,nak buat camne lantak lah org nak kata gile fesyen sklipun janji kita puas hati ..

Cuba Klik tengok apa jadi!