25 December 2010

Rasa ku

Tengah aku karang blog aku nih,aku baru jer balik dari aktiviti setiap hujung mingguku iaitu bersukan badminton bersama kawan2 ku

Tengah aku membelek dan on kan akaun fb aku ternampak aku satu post yang memuji wanita ,erm..bangga betol lah wanita tu bila ada sahaja yang memuji,mesti seronok kan??kalau aku pun tipu lah kalau x bangga kan..
Aku mempunyai satu rasa yang xberapa senang..xtau kenapa dan sebab apa,tapi itulah..apa yang aku rasa sekarang sangat2 berlainan membuatkan aku sangat2 marah ngn diri aku sendiri,kadang2 aku jadi tak keruan ngn diri aku sendiri,bosan aku memikirkan perkara hal yang sama,sedihnyer kenapa itu tiada pada ku,kenapa mesti aku yang tiada itu untuk di banggakan.kadang kadang nak jer aku menjerit sekuat hati dan menanyakan walhal ini supaya sume tau apa yang aku hadapi,bukan aku xpernah usaha,tapi nak buat camne belom menjadi..rase aku nih xkan ada yang dapat rase melainkan aku sebab aku jer hadapi,aku sedih sangat,sedihnya aku hanya tuhan saja yang tahu,huhu menangis pun xguna sebab xkan ada yang dengar,

Aku kecewa bila pujian bukan hanya untukku aku sedih bila pujian bukan untuk diriku,kenapa mesti mereka..kenapa??mereka ada yang melebihi aku,dan aku hanya papan selapis yang tida bercorak,sikit tercalar pun tiada,menjadikan aku seorang yang kosong.

6 comments:

SYAFIQAH / S said...

dah lme tak maen badminton..rindu! :)

SYAFIQAH / S said...
This comment has been removed by the author.
SYAFIQAH / S said...
This comment has been removed by the author.
**Bila Comel Jadi Comot** said...

syafiqah-jom jom men badminton kat tempat comel

Heidi Shafiq said...

still in silence is the best.. :)

**Bila Comel Jadi Comot** said...

heidi shafiq yuo i agreed

Cuba Klik tengok apa jadi!