20 December 2010

# BFF COMEL

Mafla

Mafla..cerita pasal mafla ..aku nak ctau yang aku baru dapat pemberian dari seorang kawan yg baru balik dari itali..cam biasa lah aku kan,kalau mane2 kawan aku yang keluar negara untuk apa sahaja acara dorang aku mesti mintak sesuatu serveniar,xkisah lah..masa tuh ko buat lah muka xmalu mintak nak barang2 yang ko suka tuh..

macam aku lak mane kawan2 aku pergi aku akan mintak mafla..xtau la kenapa mmg aku sukakan mafla..dan aku xdalah cam sesetengah orang lain yang mintak pesan bawak balik salji lah,kangaroo la..kalau boleh suh bawak balik menara eifel..ada ke patut..sengal hapo...dan aku tetap maintain ngn mafla..

suka mafla nih sebab ia cantik dan unik juga multi function mane taknya selain di gunakan untuk panaskan badan ia juga dapat mencatikkan penampilan siyer ..kenapa?tak caya?betol.Aku stakat nih dah ada 10 jenis mafla lah aa yang aku beli ada yang kawan2 adiahkan yang tersayang bagi pun ada.suka suka suka.kat malaysia nih nak kena tengok cuaca kalau pakai,bukan apa tak kena kang.kang xpasal orang yang mandang ko jelik jer..hahaha gila hape panas2 pakai mafla.."ko hingat malaysia nih london?"aku xda lah cmtu mane yang patut di kenakan ngan gaya suai ngn majlis aku pakai lah.

dan yang terbaru mafla yang aku dapat nih memang cantik juga simple sangat2..jom usha



so adorable...



babe yang nih sbg tutup kepala pun suai..


10 comments:

  1. ok kassim comel da pollow

    ReplyDelete
  2. lawa2..itam puteyh,comel sgt =D

    ReplyDelete
  3. thaz Ml-bila ML nk bagi mafla kt comel lak

    ReplyDelete
  4. heheheh lawa ke hajar ?ok good...cantik kan nyah..

    ReplyDelete
  5. aku dh lame teringin nk bli mafla.. uh..

    ReplyDelete
  6. heidi-so kalau dah teringin tuh maknanya kena beli lah ok..tggu apa lagik

    ReplyDelete

Pinkygroupsaid

Si peminjam Hati Tinggalkan Tapak

Popular

Total Pageviews