12 December 2010

kenduri





sekarang nih musim orang bujang membinikan diri..tau tak maksud aku nih..maknanya sume yang single mingle nih akan menikah dan hidup berpasangan..wah..bahagianya..aku tumpang gembira..

seperti pasangan lain perkawinan mereka nih ada macam2 tema dan warna.memang menarik tengok majlis org rase berbunga bunga jer hati nih.yela mana taknya masa majlis berlansung pengantin akan jadi tarikan kepada tetamu yang hadir.semua tetamu yang hadir tak putus putus untuk mengambil gambar bersama pengantin sebagai kenangan abadi mereka.



Seronok aku bila setiap kali hujung minggu senang tiasa mendapat jemputan untuk memeriahkan majlis perkahwinan mereka..kad yang aku terima juga sangat cantik dan sangat menarik.. tkkan lah xnak pegi orang dah jemput bagai kan..nak xnak kena gak aku berusaha menghadirkan diri aku kat sana.erm..



So pada hujung minggu aku memenuhi salah seorang contractor aku untuk datang kemajlisnya..si Nazrul..muda lagik budaknya..tapi dah nama pun jodoh kan biar lah nt rezki lagi murah n elakkan maksiat kan..majlis bertempat di selayang taman jasa.dekat ngan kampung laksamana.pergi bersama kawan opis ku si hajar.sanggup aku redah jammed semata mata nak g kenduri nih..bila sampai ngam2 aku di sambut meriah oleh pasangan pengantin baru nih..bagusnyer mereka dua pun sangat2 lah cantik...



Makanan yang di hidang mmg terbaik lah aku suka sangat2..nak2 ayam masak merah die..memang terbaik..sampai habis aku turap lauk ndan nasi yg hajar hidangkan ekekek..yumyum sedap uolll



k lah malas citer banyak jom layan gambar sepanjang majlis berlansung.


jom balik peryt dah keyang door gift pun dah dapat...

4 comments:

k|ree said...

oo...lelaki tue kawan hubby saya... :) kami tak dapat gi sbb ada wedding di kmpg...if not, mst kita jmpa di sana... :)

**Bila Comel Jadi Comot** said...

owh yeker heheheh keciknyer dunia..xpe nextime maybe kita boleh jumpa

kawan hubby u tu kawan sekerja i..heheheh

miszlullaby said...

Suweetnye baju hijau tu!!Ml nak pinjam bole? =)

comel said...

heheheh..baju jer..huhu..
boleh nt balik mesia kontek comel k..nt cml bagi pinjam ekekek

Cuba Klik tengok apa jadi!