28 December 2010

Keceriaan Berganda



Keceriaan berganda?apa tuh??heheh pasal aku lah..saje nak kecoh kat korang,mane taknya,so korang tau dah kan aku dah x keje ngan dlm petronas group dah..aka KLCC Holding.Erm..yer yer betol tu..memang aku dah xkeje skang..ok ok..sudap2 cukup2 tutup mulut korang xyah poyo2 buat terkejut sebab sememangnya aku yang kena terkejut..betol ke??huhuhu..betol lah
So what can i say..im a unemployed now!!.. hahahah..camno tuh??sapo nak belo nih..adeii kalau lah ayah mak tau lah hako xda keje apa reaksi dorang agak2..terkejut memang dah tentu..sedih mestilah aku pun same..mintak aku cari keje lain..hah!yang tu sume suruh aku cari..kalau tak nak makan apa?pasir ko??OMG cannot be la..haku nih bernafsu besar dalam bab2 fensyen nih,so xsuai lah kalau aku xbekerja..erm..tahlah skang xboleh pikir lagi sebab kepala masuk celaru masuk air..hahahahweng2 jap kabarator kepala aku ni hah.


Tapi apa yang menceriakan aku bila masa aku nak blah dari opis lame aku,bukan main aku di layan dan dimanjakan bagai tuan putri..wei..wei..ini kes menghalau jer ek..tapi kalau halau kenapa beria buat farewell(ejaan ini dibetolkan oleh ms.hajar) kat aku..ok aku cuba berfikir secara POSITIF..bukan apa kena bersangka baik ko..itu kunci awek muda..bagi aku lah korang aku xtau lah..hahah..adeii..weng weng jap


Erm..antara ferewell yang telah disusahpayahkan oleh kakak2 dan adik2 kat opis aku ni,antaranya belanja aku makan2 besar,minum2 besar,buat acara tonton nonton,hah yang paling aku touching adalah..dapat hadiah x benti benti,oops lupa xkurang jugak yang bangang kat aku kan..(tolong jangan pelik ejaan aku tuh memang betol)ada yang jaki kat aku ni hah,beria benar die duk tanya aku setiap hari setiap masa adalah agak2 dalam lapanploh kali..semak lak aku tengok muka die..yela aku nak belah la nih ko memang gila kan tempat aku kan..ciss..lantak ko lah janji aku happy sudah.Yang paling aku touching bila SM aku said sumthin' thaz boss u r really a good boss,glad to be ur employee.


Erm..lepas tuh keceriaan aku bertambah ceria bila aku menerima tawaran belajar melanjutkan pelajaran ke peringkat ijazah..wah seronok bagai xterkata,mane taknya dah lama aku nantikan saat ini.dan bertambah2 ceria bila tawaran temuduga di syarikat SHELL MALAYSIA di damansara height sebagai exect.dan permenant lagi tuh..wah berganda2 lah ceria aku nih...


Balik umah hah bubu lak,belikan coklat dan juga yogurt kesukaan aku hoho berganda2 keceriaan aku.dapat plak pezen kawan2 sempena aku dah last kat situ..ish2 sgt2 menceriakan mood aku ni hah..


P/s : ok just now kena fokus tuk keje dan bisnes lak..arap2 ada rezki sementara aku menanam pokok anggur nih ,arap2 berbuah lah nanti.heheh insyallah!!!!






4 comments:

Ct_hAjAr said...

hehehe..suka ye..keceriaan berganda2 ye..bagus la tue..kitorang happy dengar..so, bukan welfare ya..farewell..ekeke..farewell is on d way..insyAllah kitorang cube cari tempat melantak paling best abad ini..it will be next year..aka next month la..kalau tunggu henery balik boleh kah..? meriah cket corum kan.. boleh tunggu kah? :)

**Bila Comel Jadi Comot** said...

huhuhu hajar ok lah tuh welfare ferewell i mmg likeo sume statement dan ejaan tuh.tenkiu xyah lah ssh2 ko nih cam mak nk g mati lak

miszlullaby said...

hihihi...semoga comel happy selalu.tak kesah la keje ape pun kan? comel la gamba comel tu =)suke tgk =)

**Bila Comel Jadi Comot** said...

ML-hehehhe yela ML thank k.heheh tapi ML lagi lagi lagi comey sweet sgt2

Cuba Klik tengok apa jadi!