5 December 2010

GRADUATION SHOW WIF TONI&GUY ACADEMIC

masa 2 minggu yang lepas..aku di jemput oleh juliaanne untuk menjadi model bagi pertunjukkan graduation show  bertempat di TONI&GUY ACADEMIC Pavillion

korang tau x..persiapan bermula dari 11.00pagi sampailah ke 7.30malam..lame tuh...dari buat rambut makeup bergambar pakaian sampailah acara majlis bermula...uiks..satu pengalaman manis buat aku..selama nih aku hanya biasa menjadi model kaku jer,,tapi kali nih aku di kehendaki berjalan..kesana kemari sambil menayangkan lengok kiri kekanan..wah..dah di perhatikan oleh hadirin ...ramainya..malu pun ada tapi aku slamber rock jer..memandangkan aku telah ditetapkan tema sebagai gadis rock..membawa watak sebagai Emy Winehouse..

Tapi ramai yang cakap aku kelihatan seperti Rithanna..hahah boleh??
Xkisah lah mane2 pun tapi yang penting aku puas hati ngn hasilnyer...masa kat sana aku di temani adik kesayangan aku tuty dan BFF aku cik Camillah..malas citer banyak..jom layan gambar lah plak...









0 comments:

Cuba Klik tengok apa jadi!