12 November 2010

# Aktiviti comel

Update Online shop blog

Kira gigih lah jugak aku skng mane taknyer..aku sedang mengupgrade kan template bagi website kedai online aku ni tapi xtau lah apa yg xkena asyik2 tukar dan xberkenan...musim bulan penuh ka...uish biar betol tekanan aku tau ak..huhuhu....


bila duk edit sana edit sini terjumpa yang ini..cam lawo...try la download,,,


Tapi bila bukak die xda function "read More" aduihhh 

aku nih bria benat dpwnload ni sbb nak sangat update la latest tempmplate kat kedai online aku tu korang penah singgah x.. hah kang ada masa singgah ok  KEDAI ONLINE COMEL

Last skali aku jumpa yang nih ok gak...



Ok lah kan dari xda rupa...ok lah..nak gadam jap template baru pe2 update lagi lah hokey,,,

No comments:

Post a Comment

Pinkygroupsaid

Si peminjam Hati Tinggalkan Tapak

Popular

Total Pageviews