21 November 2010

# Aktiviti comel

Shout Award 2010


Aktiviti aku minggu ni adalah keluar bersama rakan sekelas ku ke "Shout Award 2010"...bertempat di bukit jalil stadium Putra.



best ker..memang best la kan..Persembahan masing x hingat..gila seyh...terkinja2 aku lak yang terjebak nak ikut terkinja..Kebanyakkan artis yg datang sume mmg bergaya sakan nok...xhingat punya seksi..almaklum lah artis luar negara pun ada datang gak..so nak gak tunjukkan keseksian mereka..vougenye mereka..biasa lah kan artis..aku ni apa ada artos ada lah...

So xyah citer banyak jom kita usha..apa yang aku sempat snap tuk hari tu...dan tak lupa pada pemenang pemenang yang mendapat anugerah terbaik tu kan...

So xyah usha lame menghayati lame sgt citer aku nih..mmg sah2 xbest korang pun bukan mengikuti..so jom layan gambar sepanjang event tu jer lah ok..



Masa aku sampai aku sempat pose bagai lah kan tapi yang xbest tu sampai2 acara belom nak mula pun lagik tapi punya awal kena masuk..dah ada dlm hall tapi power amp sume sound sistem still tengah duk test...adeii cmtu pon ader ker..tapi xpelah tiket free kan layan ajer lah...

Banyak2 show performance aku paling suka Yuna..wallawei sgt simple dan sgt best huhu..love yuna  alot..


Dan aku pergi bersama kawan baik satu skoll dulu,,kamilla..so simple she is i love hangout with her a lot..nextime kena keluar lagik....ok u nextime kita plan2 lagik k..choose the place 1st ok...
dan aku dapat kawan baru...kak lela..datang bersama laki die..laki die cm bonzer ko..tggi tegap..mmg klau kena lempang mau ilang ingatan 20 keturunan nih...tapi somel..putih bersih jer orangnyer..
tapi masa kami duk sonok menjerit die paling cool skali ..xda perasaan..xkisah lah jnji aku dan kam have fun..


Booduck Comel & kamilla & Sis Lela



4 comments:

Pinkygroupsaid

Si peminjam Hati Tinggalkan Tapak

Popular

Total Pageviews