26 November 2010

New hair color (Juliaane made it)

Kejadian selepas waktu keje..aku di panggil untuk persembahkan rambut..nak tak nak perlu sedikit di korbankan rambut dari segi warna dan tructure rambut..

Memang hati xrela..sambil kepala blur memikirkan apa lah akan si tunang bebelkan..adoii...warna mungkin die boleh maafkan lagi tapi bab potongggg.....agrhhhh...memang apa yg di jangka telah terjadi ..

Julianne cakap rambut aku terlalu pnjang perlu potong sedikit bagi nmpak sedikit kekemasan.she noe more than me..n  she is a professional one...she noe wat to do with my hair,,huhu die pun cakap when once u potong ur rambut , rambut u kan lagi bertambah panjang dan cepat panjang,,dan itu mak sentiasa pesan pada aku juga.. aku

Huhu tapi si tunng mmg hate a lot with tis hair cut..he said this is the ugly pattern have i made...huhu so sad..but its ok for me bcoz..lame2 rambut akn pjng juugak kan..lagipun diorang pun syg kan rambut aku yg sihat nih..erm..

Apa sebab aku potong rambut ni adalah rambut aku xpenah potong dah terlalu lame..kebarangkalian rambut aku sedikit split end la..so xkan nak simpan rambut rosak lah..
orang dah sponsor sepenuhnya untuk aku,,apa lagi..thaz to u toni&guy studio...sebab menggunakan produk terkemuka untuk rambut aku,,,

jom usha hasil sebelum dan selepas di touch up my hair ok..

Gambar sebelum kejadian


tengah perhatikan apakah yang bakal terjadi ngn rambut aku ni


cuma di buang hujung dan potong rata


hah..straight line hair cut,,just 1 line


result nyer..sebelum warna nii

dan setelah di warna camni lah warnanya tidak ketara..tapi tetap menarik

;
;
;
;
;
;
;;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;



my hair styler..JULIANNE (Baby)

she is a good gals,so soft spoken nice and very frendly..even meet her for the 2nd time ..tapi dah rase sangat close..thaz julianne..

P/s - all the best for u julianne on the graduation show..n i will do my best..

Cuba Klik tengok apa jadi!