21 November 2010

Aidiladha comel


salam..1st skali aku nak ucap slamat hari raya haji sume..bape ekor lombu ko dah tumbangkan..mesti penuh peti ais korang sbb dapat daging free kan,,,hah raya2 haji nih ada buat lemang ketupat bagai ke?mane tau raya haji pose jer yang aku tau mmg wajib ada...

so untuk raya haji aku tahun nih..jap nak amik tisu..(sob..sob..sob)aku hanya beraya di rumah sewa aku bersama kawan umah aku dan tunang aku dan lelain yg xdapat balik beraya yang senasib ngn aku ok..
sila simpati...yela mana taknya cuti dapat sehari jer..apa ada ngan sehari pejam celik esoknya dah keje balik so nk beraya pun xda feel .. namun aku tetap jugak meraikan ia..sebagai penghormatan bagi nabi saw kita atas pengorbanan nabi kita umat islam.

Hari raya tu aku pagi2 dah bangun ..mandi ..g sembahyang raya kat masjid xda lah..sbb makayah aku xda..xbiasa...huhuhu..(oik..oik bukan malas ok..tapi biasa makayah temankan..)ngada2 lak kan..

aku gosok baju kurung aku bersiap bagai tapi hanya duk umah..sambil melantak rendang yang die beli siap hahahah...kuih raya puasa masih banyak hentam jelah...aktiviti aku di rumah di hari tersebut hanya berada di depan lappy sambil menonton rancangan sukan.hahaah borong x...??mestilah nak buat cmne

Tapi sebelum aku bersiap mandi bagai aku dah call org tua dulu untuk ucapakan selamat dan mintak ampun maaf ok..baru lah hati terasa tenang.










4 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

selamat hari raye....

**Bila Comel Jadi Comot** said...

slamat meniti

miszlullaby said...

hihi..janji dapat raye.cuti sehari pun jadila...selamat hari raye =)

**Bila Comel Jadi Comot** said...

mizlullaby
heheh tulah tapi without our parent on site cam xfeel la..
anyway slamat hari raya haji gak tul mizlullaby

Cuba Klik tengok apa jadi!