12 October 2010

preparation for Engagement...(^^)

Wah dalam diam x diam cepat betol masa berlalu..mane taknya tarikh yang kam duk rancang xlame lagi akan sampai ke kemuncaknyer...

mula2 mencari barang kelengkapan di mana 2 kedai yang aku dah survey melalui tenet serta kakak2 tempat keje...antara lokasi pilihan kat SEMUA HAUSE..wah siyes sape agak2 blur xtau mane nak cari barang suai ke sane ..harga pun boleh tahan...pahtu kat butik2 bridal2 kat sekitar bandar nih sume boleh jadi bila tau atur fulusnye...cam barang nikah si tuty pun aku beli kt situ...

So seperti biasa la aku  punya peberet theme adalah PINK..hahahah xda lain melainkan pink semata mata..ekekekekek

baju aku dah beli nak tengok..ngeh ngehngeh...scroll.....pelizzz...

.
.
.
.
.
.
.
.
Nih beli kat kedai area SEMUA HOUSE..harga sgt lah berpatutan sangat sesuai bagi yang nak bertunang dan bergaya sederhana di hari bahagia tu nanti...

Barang hantaran lain aku soping kat carefour 
sebanyak 7 balasan bakul...


cntik x??? dari Mr.Bubu aka Bebel


 Ok yang ijau tu hantaran balas untuk pihak lelaki..hantaran tu aku yg bikin sendirik...

Ok ini kisah pelamin plak..aku tempah khas kat mersing tu pun lagi 2 hari nk majlis baru kelam kabut cari butik pengantin...nasib baik jumpa ngn "ANDAMAN PENGANTIN ABADI"

kat mane tu??ok bagi yang tinggal sekitar area mersing ..ni alamat beliau

Pn Salbiah 
No.36 Tingkat 1,
Jalan Jeti,
Bandar Tepian Sungai,
86800,Mersing Johor
013-7094196@016-7500142

kak sal nih sangat2 lah..baik mesra alam gitu..harga pakej yang di tawarkan juga sangat2 berbaloi siap boleh nego rega lagi..x caya cuba survey....kak sal nih mmg buat untuk pakej perkhawinan,pertunagan ,sewa pelamin,pakaian pengantin,buat inai,lulur,siap ada photographer lagi...mmg bagus dan berbaloi..

so untuk tema pelamin yang ditawarkan kak sal untuk aku adalah pelamin Jenis Angsana...




So korang mestipuas hati ngn hasilnyer...

6 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

tahniah...

Anonymous said...

Tahniah
dari gelanggang badminton ke gelanggang pertunangan dan seterus nya sudah pasti ke gelanggang pelaminan

mimizuzuhaha said...

congrats.
baju pink tu cantek

comel said...

thaz meniti

comel said...

sape tah tanpa nama nih

erm..pe2pun thaz tu speech tu k...
jodoh di gelanggng..harap doakan hingga akhir..
amin

comel said...

mimi-thaz ya..i liked pink same u liked pink...

Cuba Klik tengok apa jadi!