18 October 2010

The Perfect Ten 10 . 10 . 10

Ok terlalu lame aku meninggalkan ruangan blog aku nih..bukan apa..memandangkan sekarang aku terlalu penat terlalu banyak program yang aku sertai sehinggakan apa yang sepatutnya aku updated dlm blog nih xberjalan seperti kebiasaan..
terlalu banyak kerja pending..terlalu banyak yang delay..nak buat cmne terkejar kejar aku selesaikan satu demi satu hal...sampai nak update citer aku tuk tatapan korang pun xsempat..

berbalik pada tajuk cerita aku nih..so xda banyak lah yang perlu aku bebelkan kerana semuanya telah dijelaskan secara nyata lagi terang oleh tunangan ku Mr.Bubu...segala story morry dalam nih telah aku copy dan paste kan sepenuhnya atas alasan berhubung kait yang sama kekdahnya so xyah nak repeat citer tol x...

so jom tatapi dan hayati apa yang dah Mr.Bubu calitkan di ruangan blog beliau ...untuk tatapan rakan2 bloggers ok..


TANGGAL 10.10.10.Tarikh itu dianggap begitu unik, lantaran ramai yang menunggu tarikh itu untuk diabadikan bagi mengadakan acara tertentu yang akan diingati, dikenang dan dipahat dalam lipatan sejarah seseorang untuk sepanjang hayatnya. 



Lazimnya, tanggal sebegini ramai yang bercadang mengadakan majlis pertunangan, pernikahan, resepsi majlis perkahwinan, meraikan ulang tahun tertentu dan pelbagai acara lagi. Tidak kurang juga menjadikan atau mengabadikan tarikh itu dalam bentuk yang simbolik seperti menjadikan angka berkenaan sebagai mas kahwin, hantaran dan hadiah istimewa. Begitu juga hotel dan kompleks beli-belah menawarkan potongan istimewa kepada pelanggan mengikut angka itu sempena meraikan kehadirannya.



Semua itu dilakukan, semata-mata digit itu dianggap tarikh istimewa, berikutan susunan angkanya iaitu 10.10.10 yang kelihatan menarik sebab berturutan dan cantik apabila tercatat misalnya, dalam sijil perkahwinan, kad kahwin serta sebagainya. Ada juga menganggap ia angka bertuah tetapi tidak kurang pula melihat, nombor apabila dibilang akan sampailah pada angka itu. 



Misi 10.10.10



Next



11.11.11





mak n future mak in law..

bersama future famili wanabe

Ngan famili aku

konon2 ayu nih..mungehngehngeh...

p/s : heheh ok x aku..ada yang cakap muka aku berubah bila makeup xtau lah ape yg berubah tapi bila aku tgk balik gambar2 aku..rupa aku cam jopun pun ado..ekekek pasan lah plak uoll..hahahah...but the best part yang aku suka tang mata..ekekekek...bubu pun suka my mata...heeeh...

BTW inilah yang terjadi pada aku semasa tarikh yang dimaksudkan .aku kini sah bergelar tunangan orang..Erm...orang kata bila dah tunang nih darah jadi manis yeker??aku pun xpenah rasa lagi..korang penah???huhu3..

So lepas nih pesan mak n future mak jugak kena banyak sabar dan kena banyak melatih diri menjadi seorang isteri yang menghormati suami..(uikss..slame nih aku xhormat ker??)pe2pun aku bersyukur sebab hubungan kami masih kekal sehingga peringkat ini..kalau boleh sampai bila2 insyallah....

8 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

moga kekal selamanye...
ameen..

**Bila Comel Jadi Comot** said...

ameen thaz meniti ko lah kawan ku

ticnube said...

nice dress .. kaler die sweet.. :P congrtz anyway

yana2605 said...

tahniah..by the way tarikh kita tunang sama la...10.10.10.... sama2 la kita menjadi tunangan org yg berjaya..huhuhuhu

Anonymous said...

Tahniah
Cik Genset

comel datang sini said...

tin-thaz for the pujian..baju tu i beli 4 hari sebelum mjlis ekekek

comel datang sini said...

yana-hah yeke same same la kita ek..ok sama2 kita menjaga hubungan kita nih sampai berjaya i doakan u jugak success slalu wokeh bebeh

comel datang sini said...

wah tanpa nama-
tahz encik miragitsu ekekekek janggut dah tunanikan jnji die...pada saya so no more question ok...

Cuba Klik tengok apa jadi!