31 October 2010

bubu maker da beger

Alkesahnya rajin bobonar lah tunang aku tuh nak masak la arini di callnyer aku yang tengah tidor lena ...(anak dara sapo lah ni)

tweet...tweet....

Bubu : Slamat pagi sayang.......xbangun lagi sayang i nih...
aku   : Pagi pe nih kacau pepagi bute nih...nak kena sekeh ke???
Bubu : Oikkk!!! ape nih bangun2 g mandi siap cepat datang umah i..arini i da masak beger special tuk u ngn i...ekekek mesti u suka

aku : alah beger je pun ngt kan ape..tggu lah bagi i lelap mate 2 ,3 jam lagik bleh???
Bubu : ahhhghhhh!!!BANGUNNNNNNNNNNNNNNN...pemalas nak dara nih...g mandi skang...

aku...Okkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ngan kadar segera pegi bersiap n drive lelaju ke rumah tunang aku yang ngokngek nih...(bukan ape..tunang aku nih angin len macam sket)...menciiiii...Bzzzzzzzzzzzzzzzzz...ngantuknyerrrr...

see..ape yang die persembahkan kat aku...


wah ko tengok nampak cam sedappp sangat2 kan???ngehngehngeh...aku ngn muka blur2 ubi terus ngap jelah...


Tapi ko tau apa jadi selepas stagah jam aku makan...adeiiii...perut ku dilanda ribut topan angin puting beliung..stunami...sume ada lah...ke mana???
TANDAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aduiiii yang knapa lah u dera ayang camni...adoiii sakit pewut i u tau x...ini dah masuk kali ke-4 i masuk tandas tau..sampai dah xda air nak baung u tau x..kejammmm...


Dah2 lepas nih i xkan makan masakan u lagi...speacial konon sudah lah..huhuhuhu.....

2 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

perghhh...
indah kabar dari rupa...
hehehe,..

**Bila Comel Jadi Comot** said...

hahahah teruk jugak masakan tunang cml tu slalu ok jer

Cuba Klik tengok apa jadi!