30 September 2010

teman tuty shoping baju nikah

Minggu lepas ada ikut teman si tuty adik aku yg No 6 tu shoping baju nikah die...mak pun ikut sama...ish ish..adik aku nih laju bebenor nak menikah ...nak buat camno dah sampai seru..bakal suami die pun yang beria nak ngt ikat cepat...

kitaorang ke jalan TAR jer..yela kat mana2 dalam radio ko,tv ko..mane2 lah duk iklan kalau nak beli barang perkahwinan pegi lah ke jakel @ pun semua house...so..aku kesana petangnya...masuk je kawasan sana berpinau bijik mato aku tgk sume kain2 baju2 cantik2 ..hahahah harga pun sangat2 lah cantik same..mencanak sampai ke riban harga eh...tapi xdalah tuty nak beli yang tu..die beli kain pasang jer pahtu mak akan tolong jahit sbb mak aku kan  taylor..lukis je baju apo ko suke sume die leh bikin..siyess..Tapi anak2 die sorang pun xda ikut jejak die..yang ada pun tukang masak si noni tu lah..hah..kalau nak tau noni yang keck molek tu tukang masak tau..2 ke 3 kawah die leh kontrol sorang2 mmg dasat..aku??!!! hahahah aku xda apa2 seni melainkan melawa jer hahahahahah..masak lagi lah x terer..tapi bikin kek biskut aku hebat..heheheheh...

suka lak aku nengok si tuty duk kalut nak nikah..yang aku lak skit pun xda feel lagi cm die rase...bila aku tanya tuty apa feel tuty dah nak dekat tarikh nikah ni?jawab die..DEBAR2..aku xrase debar2 so belom sampai seru la tu..ngeh ngehngeh...
Datang lah sini corak menarik harga menarik dan mampu miliki..service pun baik punya

 Ini lah bakal pengantinya..hahaah...ceria je muka nye..
.

dan warna pilihannya


ini lah temanya belom jadi baju lagi tuh,,dah jadi baju mesti cantik sgt2...pink i lke..green dun like...xsuka xsuka xsuka...

2 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

bile la nak shopping kawen lak..
:)

AfiqahZahidi said...

hai!
Just nak inform my new blog url.
http://afiqahzahidi.blogspot.com/
Feel free to follow.
Enjoy reading!
:)

Cuba Klik tengok apa jadi!