28 September 2010

sepetang bersama nony dan tuty

Ok u oll sebelum nih aku ada keluarkan entry tentang adik aku yang bongsu dan 2nd last kan habib dan wafa,nah skang aku nak citer pasal adik no 4(nony) dan 6(tuty)..

Dapat pangilan pagi2 buta yang tiba2 adik2 pompuan aku nih mintak tolong..

nony : Angah boleh tolong kitaorg x?kitaorang nak balik mersing nt tolong anta ke bastand boleh??

Aku : Tiket pukul brapa??

Nony : Belom beli.tapi kalau boleh malam sok gak nak balik...

Aku   : Owh yeker..ok sok pagi saya datang tower,da keje skit lepas tu kita jumpa la ek...

Nony : Angah bawa keta x??jom la g jejalan...pelizzz

Aku  : Huhuhu malam tu saya da badminton penat lah..kita kat jusco umah saya jela ek...

Nony : Ok lah dari xda tempat nak pegi..

Aku : ok roger pe2 hal msg k...

So soknya lepas keje aku settle dlm kul2 ptg tuh..trus straight jumpa nony..wah mentang2 kat bustle area T2 ada buat pameran motor..sempat lagi minah nih bergambar...ok lah tu

So smpai bukit jalil cari tiket,than..bawa balik umah main masak2...wah kali nih berkumpul sume ada jery ado,bubu ado,nony ado,tuty pun ado...makan nasi pun selera sebab ada ramai orang kan meriah..lagi..
pahtu lepas kami mkn rehat jap g plak kuo lepak jusco..kira tang nih yang gals je kuo yg laki lebih memilih lepak tengok cd kek umah..lantak lah..janji xganggu aku nak soping ke apa bagai..lagi2 kuo ngn gang2 pompuan i like uoll...best2...
Penat mmg penat tapi sbb adik2 ado...penat pun ilang...so lepak jusco lama lah jugak sampai kul8 baru lik umah...pahtu trus bersiap...than bubu jemput anta adik kat bas stand..aku lak staright tu...badminton lah..fuhh...mmg terasa penat sampai aku tertido untuk sampai ke dewan..watevapun aku sononk...

Kredit to bubu sebab sudi sediakan masak lemak cili api...adik cakap yumyum...(maknanya sedap lah tu..)








Cuba Klik tengok apa jadi!