20 September 2010

Raya 2010

Wlaupun cerita raya aku ni dah mencecah masa yang luput boleh di kira basi..tapi aku tetap gak nak buat sedikit update tentang suasana hari raya aku bagi tahun 2010 nih

Erm memandangkan raya tahun nih aku terpakse bertugas demi mengantikan rakan setugas yang mana diorang sume nih dah berumah yang bertangga..tinggal aku ngn aie je yang masih bujang..skali skala bekorban pe salahnye ek..huhuhu..

Bagi raya tahun ini aku tidak dibenarkan balik ke kampung tetapi masih boleh berada di kawasan sekitar kl bagi sentiasa standby ..dah namapun ONCALL MODE..so xleh duk jawoh2..bila emergency aku gak nk kena gigih rushing sane kang..

Raya tahun nih bagi aku xberapa meriah dah tentulah sebab aku xdapat bercuti secara rasmi..kira hidup aku dlm 3 hari beraya tu sentiasa berjga jaga setiap waktu berdoa harap2 xda panggilan kecemasan untuk aku.sebab hari tu sangat bosan dan sangat tidal selesa bagi aku dan aku hanya sempat beraya ngn adikberadik si bubu aku...tu..ngan famili aku xdapat lah sebab jauh nun di sana mersing..ok lah ada gak yang nak beraya ngn aku kan..

Wendunya famili aku..tapi xpe tggu lah petang raya ketiga aku mmg aku pecut balik mersing...

Hah bagi tidak menghampakan korang2 yg rajin mengikuti blog aku nih aku mempersembahkan warna tema raya aku tahun nih...tersa sangat teruja sebab aku hanya rancang tapi bubu dah tetapkan...so...gojes lah uoll hahahah..sek bek umah org tua die dkt ngn k ell je...





P/s : paling x best raya tahun nih adalah suma rancangan tv raya belah malam sume cite hantu..bongok betol penganjur rancangan bangang cam dah xda citer nak buat.

2 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

cerita tue merai kan pembebasan hantu2...

cik comel datang said...

huhuhu budus xsuka2

Cuba Klik tengok apa jadi!