3 September 2010

meyland famili

Buat julang kalinya aku nak perkenalkan adik ipar aku si meylandri punya abi..dan umi si meyland..
Dua2 masih nampak kebudak budakkan tapi dah jodoh kan..
bila aku dapat tau adik aku noni ni nak mnikah dlm pikiran aku cm xcaya plak ..mane taknya adik lansung dulu..langkah bendul la tuh..tapi apa ada hal...dah sampai seru die bek die menikah kan..so skang telah di kurniakan seorang putri..iaitu meyland..



ini lah potret famili meylandri..bersama umi dan abi nyer..mudanya aku nengok parent si meyland nih..nampak muda sgt..sweet je tgk..heheheh..


Meyland bersama abi die...kiut tul budak kecik nih geram aku nengoknyer


Ok yang nih umi die..

Smoga korang dua kekal sampai akhir hayat dan anak korang meyland menjadi anak yg bijak solehah dan terbaik...

Cuba Klik tengok apa jadi!