26 September 2010

menghitung detik waktu

Detik waktu..tit..tok..tik..tok...wah cepat betol masa berlalu...nak sampai tarikh engagement aku..barang2 xbeli apa lagi hhahah....cam x feel lak..orang tua aku lak yang excited...erm...tapi aku xdalah sampai buat grand2 biasa2 jer,,,,setelah di persetujui oleh kedua dua pihak so pada tarikh tut..aku akan di kat sebelah kaki...

wah lepas tarikh tu aku akan bergelar tunangan orang ek...so kalau dah jadi tunangan orang nih cm2 yang aku dengar dan lihat..yelah..bila da tunang nih darah menjadi manis..(wah!!darah manis??boleh rase ke,camne tau nih..yoyoohh je dorang2 nih)...

Tapi yang aku dapat setelah buat kajian terperinci oleh kawan2 teman2 dan kakak2 tempat keje aku..biasanya bila dah bertunang nih ada cam2 halangan dugaan akan aku dan terpakse aku hadapi..betol ke??ada jugak yang aku dengar ..tetiba X-bf/X-gf datang lah..bergaduh slalu lah...asal jumpa jer bergaduh..la...cemburu tahap gaban lah..adeii xkan sampai cmtu kot biar betol ko... takut lak aku...

Erm bertunang tu ..kena ada tema jugak eh...??baru aku tau bila kakak bubu yang terangkan..hahahha siap belah bubu buat kenduri kesyukuran jugak tuk bubu n aku...bagusnya...aku pun xtau sampai kena buat cmtu...aku mane2 pun xkisah serah jelah pada dorang yang uruskan...aku mmg xtau..tapi yang pasti apa warna peberet aku..hahahah cm xtau lak ...mesti lah PINK..ngeh ngeh ngeh...i like it!!!!!

So korang baju tunang cmne ek aku nak pakai..aku suka yang paling..simple tapi xda lah baju kurung itu bubu cakap simple sgt...yang aku nampak cantik pada mata ku sendirik adalah kurung moden jelah ek..xpun kebaya..yang mane ek..???



-cantiknyer..tapi rimas lah kat leher tercekik lak nt..

-hahahah i like it..so sweet

 hah yang nih pun i like..pink..pink..pink...


-yang nih putih..suci jer,,

adeii pening pale aku..nak yang simple tapi xda lah terlalu simple..nak yang warna lembut tapi xnak putih atau krim...hijai aku mmg xsuka..xtau knpa..mmg xsuka menci..menci..yang paling suka pink..tapi biarlah yang lembut aku suka..heheheh..
Tunggu lah aku ngat nak g cari lah nih..bila aku dah beli aku tunjuk lah ek..





0 comments:

Cuba Klik tengok apa jadi!