7 September 2010

# Aktiviti comel # makan makan

Homemade kek buah ori from comel

Hah korang aku nak share aktiviti terakhir aku sebelum nak raya...masak2 kek untuk di kirim pada bonda bubu.untuk bonda ku telah selesai...dan hasilnya ..jom...ikuti gambar2 yg akan aku paparkan...



Keadaan adunan ketika baru hendak di bakar

Hah setelah setengah jam masa membakar akhirnya masak sudah

Hah tengok tuh part yg paling aku suka kismis die bertaburan kelihatan dlm kek aku eheheheh

Keratan dan rupa dlm kek aku..hah...cantik x hehehehh...puas hati aku buat kek nih

Hah lastly tuan tanah nak pose ngn keknya sendiri...


dan paling penting ingin aku ucapkan

SELAMAT HARI RAYA EIDULFITRI
MAAF ZAHIR & BATIN
ADA TERKASAR BAHASA,TERSALAH KATA,TERUSIK HATI
HARAP DI MAAFI.
http://comot-pink.blogspot.com

4 comments:

  1. wow..jadi gak akhirnye kek tue..ni nak kena wat gak nie..hehhehe..selamat ari raya kak comel.mohon ampun maaf kiranye ade tersalah kata & laku ya..huhuhu

    ReplyDelete
  2. ct- sama2 lah kita bermaaf maafan.kena buat hajar baru puas

    ReplyDelete
  3. meniti-kena rase dulu baru tau sedap ke x

    ReplyDelete

Pinkygroupsaid

Popular

Total Pageviews