5 September 2010

Celebration of Amazing Skin by Vaseline "Are You Moist Enough? " Contest

Wah!tengok tajuk pun dah teruja apa tah lagi hasilnya..heheh..dalam BM bermaksud adakah anda cukup lembab ?? ini lembab tentang perihal berkaitan kulit ok..dan ini anjuran kontes dari NUffnang semuanya tentang kulit melalui produk Vaseline.Dengan itu aku pun apa lagi ingin mencuba nasib mana tahu ada harapan..ekekek takda pun xpe janji aku dapat pengalaman dari apa yang aku ceburi...pengalaman itu penting..satu saat dimana ia takkan berulang setiap kali.

Ok back to topik..

Seperti yang kita ketahui kursusnya baik kaum wanita juga lelaki mereka masa kini sangat mementingkan kesihatan kulit..terutamanya kulit wajah...pelbagai produk yang di perkenalkan dan cara penggunaan telah diterapkan bagi menjamin kualiti dan kesihatan kulit wajah mereka.sehingga terlupa dan alpa akan penjagaan kulit badan.keadaan kelembapan kulit tidak di hiraukan sehingga kulit menjadi kusam dan tidak bermaya.walaupun sesetengahnya di kurniakan dengan kulit cerah dan cantik namun penjagaan kursus untuk kulit juga sangat penting.

Bagi saya,dengan keadaan kerja saya yang sentiasa berada dalam suasana pejabat yang 8 jam hari2 dengan bersuhu penyaman udara,membuatkan kulit saya kering dan mengelupas..pelbagai langkah kesihatan telah saya terapkan seperti minum air kosong yg banyak serta mkn buah buahan namun jika tiada altenatif tambahan maka ia tetap akan seperti biasa,sehinggalah saya menemui jawapan terbaru iaitu Vaseline Intensive Care "TOTAL MOISTURE"..dengan kandungan soya dan oat extracts serta vitamin E.ia dapat membantu kulit saya menjadi lembab dan nampak bercahaya.ia juga tidak melekit seta senang di sapu.terasa lembut bila dipakai..hasilnya semua yang sentuh tangan dan kulit saya akan suka dengan kulit saya.terutama orang tersayang.

seperti apa yang 

"Marilyn Monroe katakan bahawa "berlian adalah teman seorang gadis yang terbaik"




6 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

aku pemakai vaselin..
:)

**Bila Comel Jadi Comot** said...

so kalau ko mmg guna vaseline join la contest nuffnang nih

Ct_hAjAr said...

eceh kak..kulit selembut sutera ek..hehehe..

**Bila Comel Jadi Comot** said...

ct-huhahahahah yer selebut jentera hahahahah

Ct_hAjAr said...

lembut sangat..tu cik abang sayang tu yeh.hahaa

**Bila Comel Jadi Comot** said...

ct-hahahhaaah tau xpe ekekekek rahsia kita kaum wanita hahahahha

Cuba Klik tengok apa jadi!