25 August 2010

Status Nuff Account comel

Eh xsangka gak rajin dan ramai jugak bloggers yang sudi singgah kat teratak buruk comel nih...dari hasil kajian dan kumpulan maklumat boleh di ketahui percentage orang orangan yang datang menyinggah nih bukan sahaja dlm kawan malaysia sajork..tapi luo malaysia pun ade..

paham ke diorang ngn bahse melayu pasar aku nih...hentam jela janji ruangan aku nih ada yang sudi menatap sambil lalu lalang pun xkisah janji ada!...











Apa apa pun aku berterima kasih pada yang sudi bagi komen dan sudi jadi pengikut aku..yela mane xnya aku xdalah seHEBAT sis ceera @ redmummy@sepet dan Ben ashari

Tapi aku bersyukur sbb ada jugak pengikut yang sudi...thanks uoll..

Love u a lot..and tight2...

4 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

susah mencari pengikut yg setia...

**Bila Comel Jadi Comot** said...

betol tu xslalunya yg singgah nak jadi pengikut kita

DaHLia said...

xper, yg penting, ada gak sudi membaca :D

**Bila Comel Jadi Comot** said...

thaz dahlia betol tu hehheh..

Cuba Klik tengok apa jadi!