19 August 2010

menu juadah berbuka bulan ramadan setakat ini

Ok lah kali ini aku nak update apa yang dah aku buat aku makan dan aku beli sepanjang bulan Ramadhan untuk juadah berbuka puasa aku...jom usha jom...


Xtau kenapa musim ramadhan kali ini aku lebih suka makan ayam dengan itu hari bertarikh sekian waktu aku gigih menyiapkan sedirik menu ayam bakar berempah aku nih amacam...cara X??
ala2 BBQ gitu hotd** xketinggalan..
Hasil air tangan aku dengan ini terhasilnya air asam..cicahan untuk ayam bakar tadi..sluppp...

di selangi sup ayam bersos kicap cili..mmg mabeless la...


ni lah kueh wajib yg kena ada setiap kali beli kueh hahah kuih donut je aku kenal yg warna ijau tu xtau..tapi aku suka..

Hari2 seterusnya lah aku makan2 ayam nih sampai la ke lebam mmg xpernah jemu..huhuhu nasi aku xmkn sgt..sbb aku xsuka nasi xsedap...aku suka ratah aym..sedapppnya...

Ni lak makan kat MATTOP BERIANI JOHOREAN MARI!!! bangi..sedap selera


bubu ngn beriani kambeing la..aku lak cm biasa lah ayam jugak...
aku punya...

bubu punya...

tambahan lauk pauk

kuih muih..tambah seri nih mkn nyer xbis pun

pencuci mulut..honey dew
Semestinya AIR untuk hilangkan dahaga

2 comments:

zyra said...

uisshhh... sedappnyer... air tuh yg menggoda tu... kambing? sori, xberani mkn... sbb bdn xtahan... (^_^)

comel said...

sama lah xsuka kambing jgk huhu

Cuba Klik tengok apa jadi!