23 August 2010

# me family

Melandri Dah berusia 1 Tahun.(20/08/10)

Memang xsangka anak buah aku nih dah membesar secepat ini..mane taknya baru je aku tengok dulu die baru di lahirkan di saat usianya baru sehari..wah!!!xsangka tepat jam 12mlm bertarikh 20/08/10 cukup sudah usia meland genab 1 tahun...

Apa yang meyland tau buat di usia die sekarang..nak tau??

  • menegur dan ajak orang bersembang
  • masih xboleh berjalan tapi mulutnya ringan duk tegur sape sahaja yang lalu depan mata
  • perkataan yang meyland da pandai sebut
umie (ibu kandung die),mak(nenek die)babah(atok die)arrrbie (ayah kandung die) <-----tapi xdalah jelas..tapi sape2 dengar pun akan paham lah..

  • dah pandai merajuk,mengamuk,dan cemburu
  • dah mula kenal orang so bukan org biasa die tengok die mmg xkan nak lah
  • dah pandai makan dan suka mkn roti..
  • gigi die baru 5batang tu pun gigi bawah jer ..hahahah..cute tul..
  • dan die pandai gelak..so suwitt   

Ok ni lak gambar terbaru meyland yang aku baru amik semalam masa nak antar mak aku ke airport..



aku sayang anak buah ku terlalu sangat ..lagipun meyland suka kat aku..mane taknya bila die dukung ngn aku...sape2 amik die pun die xnk kecuali atok nenek n ummie die je hahahah..
love meyland a lot

HAPPY BELATED DEAR MEYLAND WISHED U ALL THE BEST AND BE A GOOD DOUGHTER's  for UR PARENT..

2 comments:

Pinkygroupsaid

Si peminjam Hati Tinggalkan Tapak

Popular

Total Pageviews