22 August 2010

comel made da' biskut


Tart adalah yang teratas..mmg sedap lah bagi aku korang xtau lah

Sepanjang ramadhan ni apa lagi aku nih gigih lah buat biskut raya..heheheh..yang wajib ada adalah

suka sangat buat biskut dan kek nih..mane taknya..bila adunan yang kita buat menjadi..kepuasan die adlah berganda..apatah lagi bila yang makan suka ngt pembutan kita

oklah ni antara biskut yang dah siap di buat..oleh aku..





Nih adalah biskut wajib..cornflake madu..sedappp..aku sukerr...



Chocolate Chip


Cornflake



P/s ni adalah hasil keje tangan aku..harap korang berpuas hati ngn kualiti fizikal biskut2 nih ekekek...

2 comments:

r-mean said...

bnyknya kuih dia buat..nak jual ke..

COMELHARTINIAZHAR said...

hehehh xdalah buat mkn sendirik jerw...tart je i jual...

Cuba Klik tengok apa jadi!