29 August 2010

buat popia kenik untuk mak

Hah gigih aku siapkan popian kenik ni,,untuk sape??untuk mak lah...yela saja aku nak buat sendirik sebab aku buat menggunakan serunding daging yang mak bubu bagi ekekekek...so kalau stakat bagi serunding kosong cmtu cm xbest jer ..cam x meriah je serunding tuh..so aku tekad untuk modified serunding tu menjadi popian kenih yang aku sendirik buat..

Alah mesti ada yang akan cakap "pesal lah ko susah payah ngat nak buat sendirik,??beli kan senang!"Bukan apa aku puas kalau aku yang buat sendiri..bila mak mkn nt die mesti gembira..heheheheh..

Hah bila nak bagi tuh??esok lah..sok mak dah balik dari jakarta..wah2 mak aku nih..dalam bulan pose pun di berjalan mkn angin xhingat...12 hari jugak lah die duk sana..ingat dah xingat balik...
so esok mak sampai ke airport LCCT dlm 10mlm..so time tu lah aku akan tapaukan sume biskut raya,kuih raya,hah kek buah untuk ayah pun aku ada buatkan ...bagi diorg gembira lah skit,walau aku xdapat balik sekurang kurangnya dapat rase masakn air tangan aku nih...

jom usha popia kenik aku nih

 keadaan sebelum nih

tengah goreng nih

yang telah siap di goreng

2 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

kecik2...
hehehe..
;)

**Bila Comel Jadi Comot** said...

heheheh...xkecik pun besar gabak..huhu da mls banyak sgt 1 balang tuh huhuhu

Cuba Klik tengok apa jadi!