22 August 2010

BERBUKA @ CONVENTION CETRE KLCC

Kejadian ini berlansung pada jumaat yang lepas...dimana kompani aku ada buat majlis berbuka bersama pertubuhan anak2 yatim Hulu Langat...di mana majlis bermula dari kul6ptg sampailah ke malam kul10..

Cam biasa lah petang2 kita kena hadir tuk dengar tazkirah..sampai waktu berbuka...solat magrib dan mula lah menjamu selera..pahtu baru smyng terawih...

Keadaan time tu keyang lah tersangat...

So..Jom jelajahi boot2 yang ada kat sini..siyess mmg slera...



 suma ada lah makanan kat sini..yang aku paling suka tengok boot tuk kambing golek dan aiskrim,,
kalau kambing dah sah2 lah org2 dewase yang conceded..kalau aiskrim budak2 lah..heheeh diorg mmg xnk makan yang lain ke kauter aiskrimsampai lah lebam...
Apa plak juadah yang aku mkn masa majlis berjalan???tengok ..tu...



 banyak sgt beda yang aku makan sampai xlarat la..nk tunjuk suma gambar mmg lebam lah pe2pun enjoylah tuk  meal kali nih....

cowcincowwww...

1 comments:

Adlina Husaini said...

tudia..baik punya parking kambing golek tu hihi

Cuba Klik tengok apa jadi!