10 July 2010

8 comments:

saya_arief said...

like.

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

kalau posing kasi kat ko...
hahaha..
lupa...
model wanna be...
;)

**Bila Comel Jadi Comot** said...

arief-thankz..hahahah

**Bila Comel Jadi Comot** said...

meniti-ko ni cm xknl je aku cmno huhuhu tulah ko..nak wat cmno aku ni mmg pntang tgk lense

Ct_hAjAr said...

sweet..i like..bakal model estee lauder nie..jangan main.ekkee..nyah, kak ana nak tgk gmbr estee lauder..jangan lupe bawak sok..huhu

comel said...

huhu nyah mak lupa lak nak bawak lah ko maru ckp da huhuhu

pilotHans said...

mmg ske berphoto ye..haha..i wonder kt KLCC park tue mane swimmingpool dak2? dulu mcm pernah ade..hmm

comel said...

pilotHans-wat!!??kolam u xtau huhu ada lah kat taman pemainan kanak2 tu ada kek situ pegi lah bawak ur baby

Cuba Klik tengok apa jadi!