25 July 2010

KENDURI AIZA & KID


Al kesahnya..kenduri dak2 skoll aku dulu2 punya classmate da..So majlis berlansung tadi petang..aku lak kena standby g opis jap siapkan report keje jap sbb bos nak senin tu..so gigih la ko dtg keje ahad kan..huhu hari yang sangat mlas nak kemana2

so belah petangnya dah janji ngn gang2 classmate nak gather2 jumpa reramai sume kumpul lepak sesame sebab bukan senang nak jumpa kan..so aku rushing lah dari klcc balik umah bersiap trus gerak ke cheras
tapi sebab aku terlalu lambat kawan2 ramai dah callo..huhuk xdapat jumpa diorang ini sume sebab keje aku huhu
tapi adalah jugak si fendi yg sanggup temankan aku kan...xdalah terase asing bonar dtg kenduri..nak tunggu pengantin layan aku lobam lah sebab diorg sebok duk bergambo..huhu,,so jom layan gambar jela..


SEMOGA KEKAL HINGGA AKHIR HAYAT...LEPAS NIH KO DAH JAUH JGN LUPA KAN KITAORG OKEH??LUB U AIZA...

 Dalam banyak2 benda aku suka tengok bila majlis kenduri adalah ini..PELAMIN..CANTEKNYErrrrr

8 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

bile aku nak kawen nieh...
;)

c said...

tulah bila ko nk kawen ek??

zyra said...

uisshh... sgt suke tgk pelamin tuh....

hehee.. tuan tanah... tumpang lalu... (^_^)v

c said...

zyra-cantik kan??huhu terpegun sejenak bila tengok cantik betol kena lak ngn tema warna..suka suka suka

Anonymous said...

Salam cik mot
aku nak cadangkan kalau kau dgn abg janggut kau tu kalau naik pelamin nanti kau buat lah kat dewan badminton tempat pertemuan kau dgn abg janggut kau..wowww

azez said...

moga kekal ke akhir hayat=)

comel said...

tanpa nama-buat kat court badminton??erm..dewan tu kena ajak ramai2 comel xsuka ,comel suka anak beranak je hehehehe

comel said...

azez-sama2 doakan kebahagiaan aiza amin

Cuba Klik tengok apa jadi!