14 July 2010

Senarai Hajat Birthday Aku??omggg...????




Xkisah lah orang nak cakap apa pun sebab ini adalah permintaan aku ok..aku punya suka nak minta dan hajat apa pun..hah!!materialistik ke aku nih??hahahah xdalah belom lagi aku mintak handbag coach ke,prada xpun louis vuitton .
erm...tapi buat masa skng nih aku mmg xda lagi minat nak kat brand2 nih..tunggu lah laki aku dapat tittle dato' nt ngehngehngeh...ada aku kesah??!!

xkisahlah nak judge apa pun kalau dapat alhamdullah kalau x mungkin lain hari punya rezki..dan yang paling penting bagi aku pastikan bukan "pirate"dan adalah ORIGINAL..alah pe da hal..murah2 je barang2 yg aku nyakan nih..budak skolah pun mampu miliki kan..so xdalah maintenance tinggi sgt kan..

4 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

hadiah setahun sekali...
;)

**Bila Comel Jadi Comot** said...

hahahah..tu lah..

uMi aishah said...

kak,happy birthday to yuuuu....
sorry xdpt nk wish secara live :(
sy doakan semuge akak akan dpt future life yg terbaek dan sentiasa diberkati Allah..luv yu kak!

comel said...

umi-xpe paham ur cndition ok thaz tuk wished tu...

Cuba Klik tengok apa jadi!