4 July 2010

'Ariel Peterporn' Homoseks

Gambar Ariel Peterpan
Ariel 'Peterporn'

Selepas tersebar luas berita dan video rakaman seks yang didakwa melibatkan bekas penyanyi kumpulan Indonesia Peterpan - Ariel bersama selebriti Luna Maya dan Cut Tari, kini Ariel yang diberi nama jolokan 'Ariel Peterporn' dikatakan terlibat sama dalam sekurang-kurangnya 32 rakaman video porno. "Wow, Ariel kamu memang seorang yang hebat,"
“Ya informasinya begitu,” kata Ketua Perhubungan Awam Mabes Polri, Marwoto. Marwoto menjelaskan bahawa pihak polis mempunyai maklumat kononnya video yang merakamkan adegan seks Ariel mencapai sekurang-kurangnya 32 video dengan empat daripadanya dilakukan bersama lelaki. "Auww, sesama jenis pun kamu berselera ya? sungguh menjijikkan,"
Bagaimanapun, berita-berita tersebut masih lagi dalam siasatan pihak polis dan diharap orang ramai tidak membuat sebarang spekulasi liar mengenai berita terbabit seperti mana yang dilakukan oleh sesetengah pihak.pihak polis  dikatakan telah mengenalpasti dan mengesahkan mengenai kejadian rakaman video seks terbabit tanpa dapat memberikan sebarang bukti yang kukuh.

p/s :adoiyai mamat nih..cian aku tgk die..menyalah gunakan apa yang tuhan berikan kat die..camne lah luna boleh layan baik punya mamat nih..sedangkan dah berapa ramai penah jadi lauk hidangan die...
dunia..dunia...

7 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

ini semua dunia...
;)

comelhartiniazhar said...

tula pasal

fatenton said...

tak sangkekan..
nampak muka mcm baik je..

**Bila Comel Jadi Comot** said...

faten-itulah pasal..adoiyai...memalukan kaum artis je die nih..

mankuchai said...

Bikin gempar satu indonesia!he3...menangislah aweks2 msia.

comelhartiniazhar said...

mankuchai-awek msia nak ngis knpa lak??

peter mania said...

ini tsunami peterpan ke hape nie? patut la banyak sangat bencana di indonesia.. isk isk isk

Cuba Klik tengok apa jadi!