13 July 2010

12 comments:

ayaa alyy said...

erk. biar betul ?

comel said...

hahah cam real kan kan

nabilah_2908 said...

ada 2..

1st = alahai..sweetnya...

2nd = err...tk takut ke kena ngap dgn lion tu..? hehe.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
NOSTALGIC SONG

**Bila Comel Jadi Comot** said...

hahahah gigit tu yg ngeri comel pun takut

farahfatihah said...

pic ni real ke????

suamihanyisterizuki said...

ahaha pompuan tuh macam nak menarik diri jer...seb baek ler ade kandang kan, kalu dak kena ngappp terusss... ;)

comel said...

farah-alamak real ke x cml xdapat nak sahih kan huhu tapi nmpak real kan..

comel said...

pjgnye suamihanyisterizuki punya nama..belit2 nak sebut..tulah pasal cm cium xrela kan

aZLiNa aZiZ said...

tak dapat nak bayangkan kalau saya dalam situasi tu...ngrrrr...ngeri!

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

xterkate ape2..
;)

comel said...

azlina-hahah usah awak saya sendirik pun sampai skng xle trima kalau singa seromantik ini

comel said...

meniti-uiks slalu ko yg paling banyak cakap ekekekek

Cuba Klik tengok apa jadi!