13 July 2010

12 comments:

  1. hahah cam real kan kan

    ReplyDelete
  2. ada 2..

    1st = alahai..sweetnya...

    2nd = err...tk takut ke kena ngap dgn lion tu..? hehe.. ;)

    jom ke APA KATA HATI pulak,
    NOSTALGIC SONG

    ReplyDelete
  3. hahahah gigit tu yg ngeri comel pun takut

    ReplyDelete
  4. ahaha pompuan tuh macam nak menarik diri jer...seb baek ler ade kandang kan, kalu dak kena ngappp terusss... ;)

    ReplyDelete
  5. farah-alamak real ke x cml xdapat nak sahih kan huhu tapi nmpak real kan..

    ReplyDelete
  6. pjgnye suamihanyisterizuki punya nama..belit2 nak sebut..tulah pasal cm cium xrela kan

    ReplyDelete
  7. tak dapat nak bayangkan kalau saya dalam situasi tu...ngrrrr...ngeri!

    ReplyDelete
  8. azlina-hahah usah awak saya sendirik pun sampai skng xle trima kalau singa seromantik ini

    ReplyDelete
  9. meniti-uiks slalu ko yg paling banyak cakap ekekekek

    ReplyDelete

Pinkygroupsaid

Si peminjam Hati Tinggalkan Tapak

Popular

Total Pageviews