13 June 2010

Sesi latihan untuk KKP (karnival keluarga petronas)2010

Seperti tahun2 yang lepas petronas akan mengadakan majlis sukan yang di kenali sebagai KARNIVAL KELUARGA PETRONAS (KKP) 2010.Seperti biasa aku ni akan join lah..apa yang aku wakili kali nih seperti biasa lah sukan cari makan aku..BADMINTON.

So kali ini kami akan melalui sesi latihan yang di ketuai oleh coach Halim..siyes coach ni ko nampak biasa jerw..org die pun kecil comey moleh jo..rendang2 gitu..ekekek tapi power...aku budget cam tahun lepas lah dapat trainer xdalah tough sangat..yela tahun lepas coach kitaorang sir Rani tu..jurulatih malaysia tuk ahli sukan paralimpik..mmg rilek la.tapi kali ni aku dapat coach Halim..wah mmg nak mati jugak lah..mau x..sebab warmup die pun boleh buat ko muntah hijau..kena lari keliling 9 court badminton sebanyak 15x + turun naik tangga 10x 3set + latihan drop shot depan net + larian depan belakang + lari pecut..mau mau 35 minit jugak lah untuk warmup..lepas tu rehat 10 minit kena latihan pukulan shuttle lak..kalau 1 ,2 shuttle ok gak,ni sampai 5,6 shuttle datang sergah ko..pahtu ko kena pukul sekuat hati ikut mana arah coach suh ko pukul..pahtu apa lagi berterabur ko berlari x cukup tanah ke hulur hilir kejar shttle..boleh mati katak..kepenatan yang amat la sangat2..nak bernafas pun sangkut...mak aih ini cam latihan skuad negara dah nih..tapi kata ngn coach Halim.ini baru 30% je latihan yang di beri berbanding latihan dari budak2 sukan negara kita(pemain badminton malaysia)apa??!!!oh no2..truk gak nih sampai lembik lutut aku lah..mau x kejar sana sini..berat trun mendadak la tu..

Penat sangat2 sampai rehat xcukup abis training dah lambat sok nak keje..mmg aku xkuo lunch lah,,sayangkan tido sanggup aku g tido dlm surau kat opis time rehat semata mata nak topup rehat n tido aku untuk kumpul tenaga sebab petang tu nanti aku kena g training lagi.

Malas aku nak citer panjang sebab tangan jari nih penat sangat sebab apa penat sebab aku x behenti training tau x,itu pasal lah aku xkerap update blog aku ni hah..mmg xlarat sangat hati tu mmg nak..tapi dah xda daya la..so xyah citer banyak so layan gambar lu..

8 comments:

El-Zaffril said...

karnival keluarga? main badminton je ke?

**Bila Comel Jadi Comot** said...

HEHEH A'AH U??JEMPUT DATANG BERAMAI2 NT TGK GAME KAMI KAT COUNTRY HEIGHT 15 JUN SAMPAI 18 JUN KUL8 HINGGA 5PTG

Janggut said...

main sungguh sungguh yer,kalau kalah makan shuttlecock tu cicah kicap manis.

**Bila Comel Jadi Comot** said...

amboi2 kalau i cicah kicap xsuap mulut i,i akan suap mulut bubu...ngeh..ngeh..ngeh

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

hehehe...
kuar kan peloh...
kasi sehat...
;)

Anonymous said...

Salam cik comel
dalam gambar tu cik comel training kat mana? satu lagi cik comel masih main kat klrc lagi ke?

comel said...

meniti-bukan kuakan peluh ni untuk tingkatkan stamina da

jemput datng tau kat country height kul8 sampai 5ptg 15jun sampai 18jun ok

comel said...

tanpa nama-

owh dlm gambar tu comel training kat dewan titiwangsa u

kat klrc still lagi main sampai skng dan masih kenapa nak juin ka??nati halo ok

Cuba Klik tengok apa jadi!