8 June 2010

Nurblack pendatang baru dalam hidup kami


Kehadiran dia tidak di sangka kerana bukan kegemaran bubu untuk miliki ia..kata bubu cukup lah sekadar jaga pintom sebagai peneman tapi hati nih memberontak jugak nak kan ia..huhuhu apa lagi kalau bukan binatang kesayangan nabi junjungan kita iaitu KUCING.

Al kesahnya aku balik kampong aritu ada g kedai runcit so ternampak la 3,4 ekor anak kucing duk senang lenang duk berjimba main2 gigit..geram aku tengok terus aku Tanya tokey kedai tu ..anak kucing nih sapa punya,kata ngn tokey tu..memang anak kucing die tapi mak dorang dah xda kata ngan tkey kedai mak die dah mati kena langgar so tinggal lah anak2 yatim piatu..alah ciannya..yang aku xle blah tu muka masing2 muka manja baik giler la..geram tengok…

So aku nih mula lah buat muka lentok kat bubu …teringin nak bela kucing nih dah lama benar nyah…huhuhu
Tapi di sebabkan muka aku yang kesian ala2 merayu kat bubu ,akhirnya bubu cair dan benarkan aku bela kucing tu..wahghhh!!!!segar bijik mata mak nyah…bubu mak dah bagi bela kucing..lansung lupa kek pintom huhahahahah..tapi telah di beri amaran supaya jangan abaikan pintom bila dahda  ahli baru nih..

So skang aku nak kenalkan ahli baru dalam hidup aku iaitu NURBLACK!!

Hah mesti korang tertanya kenapa nur black??x black j eke..tompok ke ,,itam kerw…sob2 namo dio nih ado kesahnye..alkesahnya bila sesi pemilihan nama yang sesuai untuk die..aku cam biasa lah berkenang ngn namo PUSSY…tapi ko tau lah nyah Zaman dah modan dunia makin maju..ado ko patut bubu marah den..cakap tak buleh letak namo tu..kato bubu..namo tu melambangkan lucah..kato bubu PUSSY tu gelaran atau merujuk kepada TUT…TUT…wanita..soksehsohseh..coii..so namo tu di hentam habis habisan bubu xbenarkan..

So bubu cakap die da pilih namo black ..tapi aku membantah sebab kucing tu..kucing betina la..mane suai uoll..sakit hati aku…pe dah namo black montang2 la kucing den pakai musk…
Tapi bubu mungkin gak terpikir ngn statement aku tu..so die pun kesian trus tambahkan nama NUR di depan word BLACK so nama die skang  jadi NUR BLACK..adoiyai..shahdu bebeno namo die..ngeh..ngeh..xkesah lah..skng cm da serasi jo namo tu ngn dio..die pun makin cergas hahahah aku pun hepy…


p/s : yang paling aku xsangka bila bubu yang xsuka kucing mula sayangkan kucing selepas nurblack ada..mau xnya nurblack siap boleh tido peluk tangan die tu..alahai manjanya…misi aku lak nak gemokkan nurbalck cm GARFIELD..heheheheh..

4 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

mama kate xbaek ambik pic kucen...
hehehe...
;)

El-Zaffril said...

Comel kucing ni... sangat comel... bela elok2... bagi makan banyak2... nanti gebu

**Bila Comel Jadi Comot** said...

meniti-betol ke nih comel da tanya kawan2 dorg kata ok..huhu jgn lah ckp macam2 tu huhu takut tau

**Bila Comel Jadi Comot** said...

el-heheheh ok2 mesti bagi mkn sampai gemok ekekekek

Cuba Klik tengok apa jadi!