29 June 2012

Nurblack mula blajar mkn pallet

hah diam2 nurblack aku dah mula pandai makan pallet..cepat betol die besar...air pun dah pandai minum sendirik kalau x aku kena suapkan..

Eem...itulah..nakkal pun makin nakkal nak2 sekarang umah aku bagi je die yg kemas comfirm mmg selerak satu umah..mentang2 sekarang tengah hangat satu dunia kena demam bola..nurblack pun dah pandai main bola..hahahahh...bola die special skit sbb ada loceng ekekek

makanan apa aku bagi kat die??hah Friskies  jerw..alah brand makanan kucing tu..kat kedai ada cam2 brand tapi aku suka bagi kucing aku mkn brand ni sesuai...badan kucing pun sihat..buang air die pun lawas dan cepat gemok..paling penting dia akan kuat minum air..so mmg bagus untuk badan kan..

10 comments:

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

tak pernah pon kasi kucing2 kat umah akak tu makan makanan mahal macam ni...bese kasi nasi putih ngan ikan blis je..kalau tak pon nasi putih semata-mata..huhu

Saya, RUZANA said...

Salam Kenal Dari Saya, RUZANA

Wahhh... Comelnye Nurblack

Ade Iras2 Kuceng Saye, Jackie :)

**Bila Comel Jadi Comot** said...

cik aida-comel ada bagi die nasi jugak sebelum nih gauk ngn mknan basah kucing..skng die dah pndai gigit pallet tu yg comel mula bagi pallet tuy

**Bila Comel Jadi Comot** said...

ruzana- heheeh yeker...xpe iras kan cuma cpmel punya nurblack awak punya jackie

El-Zaffril said...

Comelnye ur cat... anyway my sis cakap... kucing kalau makan ikan... bulu dia akan cantik berkilat... jangan bagi ikan masin... bulu dia gugur

comel said...

hehehhe thz el..owh yeker..ok2 thz for info

tapi xkn bagi ikan masin..kucing mkn ke klu bagi??

realiti.. said...

nama yg agk plik..nurblack..tp nice..ingtkn black mentor dapat nur ke ape..rupa2nya kucing..

realiti.. said...

nama yg agk plik..nurblack..tp nice..ingtkn black mentor dapat nur ke ape..rupa2nya kucing..

realiti.. said...
This comment has been removed by the author.
comel said...

heheh itulah keunikan pada kucing saya..
heheh kucing la u bukan org yg black mentor tu..ekekek

Cuba Klik tengok apa jadi!