25 June 2010

ESOK BARU CABUT...

Meh baca meh... best jugak ni... hehehe

Ada sepasang pengantin baru berada di kamar pengantin, di malam pertama. Pada tengah malam itu, tiba-tiba isterinya mengerang, "Adoi.. Sakitnya bang... ! Macam mana ni bang..?"






Suaminya lantas menenangkan isterinya, "Jangan nangis Sayang.. Nanti emak ayah dengar.. Mereka mungkin belum tidur lagi tu.." Kebetulan bilik mertua hanya bersebelahan kamar tidur pengantin.


Tapi kerana tidak dapat menahan sakit, isterinya tambah kuat mengerang. Mahu tidak mahu, si suami pun berkata, kali ini kuat sedikit suaranya: "Sabar Sayang! Tahan saja.. Esok baru cabut."

Sejak dari tadi si mertua lelaki masih belum tidur. Dia memang terdengar anak perempuannya mengerang, tadi dia tidak peduli, biasalah malam pengantin, fikirnya. Tapi kali ini dia sudah hilang sabar. Dia bangun, pergi ke bilik sebelah lantas menendang pintu kamar pengantin.

Dengan rasa geram bapa mertua berteriak: "Ni apa kena ni? Tak faham ke? Anak aku boleh mati kalau besok baru kau nak cabut! CABUT SEKARANG JUGA!"


Terkejut besarlah kedua pengantin tu. Sambil tersipu-sipu pengantin perempuan pun berkata kepada ayahnya: "Abah, takkan sakit gigi pun boleh mati.. Lagipun manalah ada Klinik Gigi yang buka 24 jam?".






Ngee... moral of the story... JANGAN MUDAH SALAH SANGKA... Kang kantoi cam ni... Malu beb...Selamat Hari Isnin... Jangan malas2 kerja ye...

10 comments:

mytrajet74 said...

hehehe...mmg lawak giler lah...ROFL

kaizen shinobi said...

eh.. ade penggunaan script ke? yang atas tuh?

kaler pink tuh... hmm macam broken je... sebab affect kat GB lepas PING...

cuba check2..

**Bila Comel Jadi Comot** said...

mytrajet-tulah pasal salah paham la tu

**Bila Comel Jadi Comot** said...

kaizen-ok2 thaz i check ok thz again

Edy Ramanov said...

huhu. bestlah entri ni.

Aiz Batu Campur - Tips Nak Hati Senang

nesca said...

gelakkan pacik tu gelakkan dia hahaha!

**Bila Comel Jadi Comot** said...

edy-itulah nyaris2 ku sendirik terpikir kuning

**Bila Comel Jadi Comot** said...

nesca-jom jom kita gelak ..
xbaik tau ayah mana xsyg anak

ayaa alyy said...

gagaga :P buat malu je :P

comel said...

ayaa-malu sendirik ngtkan kena ganax2 upanya pasal gigi..ekekek

Cuba Klik tengok apa jadi!