25 May 2010

# Aktiviti comel

Smoga Bubu di MURAHKAN REZKI & PANJANG UMur

Sambutan yang tidak seberapa tapi tetap bahagia....biar gambar yg ceritakan...

Selamat hari jadi sayang ..dah tua sayang i nih..hahahahahah..suka tul tgk die mkn kek nih selera tul...pe2pun smoga u mendapat apa yang u hajati....cepat kaya!cepat naik pangkat!berjaya ngn KERJAYA!!paling penting sayang ayang selalu...muahmuahmuah...

hahahah sesi suap menyuap nih xdan nak colek muka u krim tu sbb ayg pun lapar mls nak main2 ngn mknan kang kotor lak nanti kosi meja..pe2pun harap u enjoy ok..

Wah muka bubu aku masa part dapat pezen muka bangga xhingat..hahahahh aku senyum dlm jiwe jer bukan apa pezen yg aku beli nih mmg xmahal pun stakat anak2 buah kumpul duit skolah sminggu pun mampu lah boli barang dlm wrap tu...hahahhaah..suka giler aku....

Nah amik ko!!!padan lah suai benar kan..susah benar nak bangun ko..kejut2 xreti bangun sebelum nih bubu dahda jam loceng 3 termasuk jam hp...tapi xjugak2 punctual mamat nih..bukan punctual sampai ke opis punctual bgn jerw..sebab kelam kabut...so dengan ini bangganya aku menghadiahkan bubu dengan sebuat peralatan MASA supaya die lebih menghargai masa..dalam MASA yang sama die akan TERJAGA @ terrrbangun bila dengar jam loceng nih hahhahahaahah...


p/s : pe2pun hope u always success on wat ever u did..n be the better man for ur fortune!!! kipidap bebeh...

4 comments:

Pinkygroupsaid

Popular

Total Pageviews