26 May 2010

Perkara2 Yg Tak Boleh Dibincang Dengan Lelaki.

Mungkin kadangkala ada antara pasangan yg bergaduh, tapi tak tahu apakah puncanya.. Tak kisah la samada mereka dah kahwin, atau pun belum.. Dan tentu pasangan mereka tertanya2, "apa yang aku dah buat?"

So, kat bawah ni ada beberapa perkara yang memang tak boleh dibincang dengan lelaki.



1. Jangan cerita tentang lelaki lain yg dalam diam-diam mencintai korang.

2. Membenci emaknya. Memang lelaki cukup pantang.

3. Cerita tentang kecurangan yang anda buat belakang lelaki tu.

4. Jangan jugak cerita tentang keburukan kawan baik lelaki tu. Kawan tu penting bagi mereka.
.
5. Jangan membanding2kan dia dulu dengan sekarang, lebih2 lagi kegagahannya. Memang buruk padanya.

6. Jangan buat dia patah semangat terhadap pekerjaan yg dia lakukan. Sebaliknyer cubalah membantu.

7. Bercerai. Memang satu perkataan yang lelaki tak boleh dengar. Eloklah dihindarkan.

8. Kalau pendapatan anda melebihinya, jangan la nak diperbesarkan. Benda tu akan menyinggung perasaan dia.

9. Bile jumpa dengan teman lelaki lama, tak payah la terlalu ghairah dan tak payah la diceritakan perasaan tu kat dia.

6 comments:

El-Zaffril said...

Setuju...hehehe

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

setuju...
=)

**Bila Comel Jadi Comot** said...

el- uiks laju aje die ek..ekekek so sume kat ats nih benar2 perkara yg laki xsuka la ek

**Bila Comel Jadi Comot** said...

meniti-ko bukan main ek,,org lain stuju ko men ON je kan ekekekk

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

xla..
dari hati nieh...
ade benar n xbtol nye...
maseng2 kan...
=)

**Bila Comel Jadi Comot** said...

meniti-wah gentle nampak..ekekekek..yela masing2 lain cara nya x sume sama kan kan

Cuba Klik tengok apa jadi!